Proiectul „Style Set Free” prezinta viziunea Hyundai asupra modului in care utilizatorii vor putea adapta autovehiculele propriului stil de viata. Vehiculele viitorului vor oferi o libertate mai mare in privinta designului, posesorii avand posibilitatea de a le individualiza, astfel incat sa reflecte personalitatea si stilul de viata ale fiecaruia, asemenea propriei locuinte.
Hyundai prezinta o expozitie interactiva, multi-senzoriala, care are la baza elemente precum: lumini, culori, forme, sunete si materiale. Tema centrala este „Sculptura”, o interpretare artistica a conceptului „Style Set Free”. Instalatia in continua schimbare, captivanta si creativa, ilustreaza trei elemente cheie ale noii experiente Hyundai: Culoare & Lumina, Material si Forma & Sunet. Aceste elemente prind viata printr-o grafica animata digital intr-un afisaj vizual de douasprezece minute, precum si printr-o serie de instalatii interactive.
Cu aceasta ocazie, Hyundai va lansa un ghid audio - http://hyundai.guide - prin intermediul caruia expozitia va fi prezentata in mediul online.
„Conceptul - Style Set Free - isi propune sa ofere o experienta unica, pe care clientii o cautau”,a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer at Hyundai Motor Company.„Scopul acestei expozitii este de a face cunoscute schimbarile in mobilitate unui public cat mai larg”.
In plus, Hyundai va gazdui o dezbatere interactiva cu experti din domeniul designului, realizata in colaborare cu brandul global media, Monocle. Printre participanti se vor afla: redactorul-sef Monocle (Tyler Brûlé), arhitectul Winy Maas, stilistul de renume mondial, Li Edelkoort, precum si designerul auto, SangYup Lee.
Hyundai participa la Saptamana Designului de la Milano 2019 in perioada 09 - 14 aprilie. Adresa: Opificio 31, via Tortona 31, Milano, Italia.