Hyundai sprijina urmatoarea generatie de tineri antreprenori din Europa

Hyundai sprijina urmatoarea generatie de tineri antreprenori din Europa

HYUNDAI SPRIJINA URMATOAREA GENERATIE DE TINERI ANTREPRENORI DIN EUROPA


• Programul „Tineri antreprenori de succes” va inspira „noua generatie de inovatori”

• Complementar, initiativa „Competente pentru viitor” sprijina invatamantul vocational

• Aceste programe europene genereaza competente esentiale pentru dezvoltarea profesionala

Hyundai demonstreaza angajamentul fata de tinerii europeni competenti, prin elaborarea unei initiative ce are ca scop dezvoltarea planurilor de afaceri ale studentilor din regiune.

Prin demararea noului program „Tineri antreprenori de succes”, Hyundai incurajeaza viitorii lideri europeni sa isi dezvolte propriile idei de afaceri. Compania va analiza actiunile fiecarui plan propus, oferind suport studentilor in ceea ce priveste investitia financiara si mobilitatea in cazul proiectelor inovative, ce dispun de o strategie eficienta si de un potential real.

Cate un proiect castigator va fi selectat din fiecare tara participanta: Romania, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Finlanda, Lituania, Luxembourg, Macedonia, Olanda, Norvegia, Portugalia, Slovacia, Spania si Anglia.

Programul va fi demarat luna curenta, in parteneriat cu Junior Achievement Young Enterprise (JA-YE) Europa – cel mai mare furnizor de programe educationale de antreprenoriat din Europa. In 2012 JA-YE a activat in 38 de tari, 3.1 milioane de studenti beneficiand de aceste programe.

Initiativa completeaza actiunea „Competente pentru viitor” – programul Hyundai de invatare si dezvoltare a competentelor, ce vizeaza tineri cu varste intre 15 si 18 ani din invatamantul vocational, dezvoltat in colaborare cu JA-YE Europa. Urmand sa se desfasoare timp de trei ani, 10.000 de participanti din 15 tari europene vor fi consiliati de cei 400 de voluntari Hyundai, care vor oferi informatii despre sectorul auto, dar si despre propria experinta profesionala. Ambele programe se axeaza pe exprimarea calitatilor si valorilor marcii Hyundai: inovatie, sustenabilitate si cetatenie corporativa.

Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa, a declarat: „Suntem interesati de dezvoltarea Europei si sustineam acest proces investind in viitorii lideri.”

„Ne luam angajamentul de a sustine demersurile profesionale ale tinerilor din Europa si astfel vom descoperi noi competente. Initiativele noastre educative si de consiliere permit formarea unei noi generatii de tineri antreprenori si, totodata, ofera o platforma competenta pentru o dezvoltare profesionala de succes.”

Informatii suplimentare despre programul „Tineri antreprenori de succes” sunt disponibile accesand site-ul: http://jayecore.qualdesign.net/brilliantentrepreneurs/ 


Debug: OFF