Hyundai a acordat premiul pentru excelenta privind satisfactia clientilor

Hyundai a acordat premiul pentru excelenta privind satisfactia clientilor

HYUNDAI A ACORDAT PREMIUL PENTRU EXCELENTA PRIVIND SATISFACTIA CLIENTILOR


• Ceremonia de inmanare a premiului a avut loc la Barcelona

• Au fost nominalizati cei mai buni distribuitori din Europa

Hyundai Motor a desfasurat a doua ceremonie de inmanare a premiului pentru excelenta privind satisfactia clientilor, care a avut loc recent la Barcelona.

La acest eveniment au participat reprezentantii a 63 de distribuitori Hyundai, care integreaza in activitatea lor programe speciale, dedicate clientilor. Cei trei castigatori desemnati au fost selectati dintr-o lista de peste 2.000 de centre din Europa, din cadrul celor 21 de piete participante.

Competitia a fost desfasurata in cadrul filialelor Hyundai din Europa, criteriile de departajare a finalistilor fiind:

- satisfactia clientilor;

- volumul vanzarilor;

- serviciile oferite.

In cadrul procesului de selectie au fost luate in calcul aspecte precum:

- rezultatele inregistrate in prima jumatate a anului 2013 privind: gradul de satisfactie a clientilor Hyundai si programele de tip „client misterios”;

- respectarea standardelor Hyundai.

Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa, a declarat: „Acest premiu certifica importanta pe care Hyundai o acorda satisfactiei clientilor. Serviciile oferite in cadrul retelei de distribuitori trebuie sa corespunda nivelului de calitate a produselor noastre. Titlul oferit recompenseaza eforturile depuse de catre echipa Hyundai din Europa si genereaza noi standarde de calitate a serviciilor dedicate clientilor.”

Hyundai Motor Europa a rasplatit si distribuitorii Hyundai Auto Romania pentru ca au contribuit la imbunatirea nivelului calitatii asociat marcii. In cadrul ceremoniei de la Barcelona, au fost premiati Euro Group (Craiova), Dab Auto (Bucuresti) si Carbenta (Oradea).

Debug: OFF