Obiectivul Hyundai este de a ajunge la zero emisii pana in anul 2045.
Importanta acordata mediului inconjurator a crescut considerabil in ultimii ani, iar industria de automobile s-a adaptat acestor tendinte, producand autovehicule care raspund cerintelor tehnologice.
Un viitor cu emisii zero.
Obiectivul Hyundai este de a oferi clientilor experiente centrate pe solutii adaptate unui stil de viata conectat, in linie cu viziunea „Progress for Humanity”. Pana in anul 2045, producatorul se angajeaza sa ajunga la zero emisii pentru produsele si operatiunile globale. Strategia companiei are la baza trei piloni: extinderea gamei de autovehicule eco, dezvoltarea platformelor de noua generatie si investitiile in solutii si tehnologii ecologice.
Electrificare
Noile autovehicule electrificate.
Dezvoltarea gamei Hyundai dedicata autovehiculelor electrice contribuie la consolidarea angajamentului companiei de a ajunge la zero emisii pana in anul 2045.
100% electric pana in 2035.
Hyundai va inceta sa comercializeze motoare cu ardere interna in Europa, incepand cu anul 2035.
Strategia Hyundai.
Pana in 2045, producatorul se angajeaza sa ajunga la zero emisii pentru produsele si operatiunile globale. Strategia companiei are la baza trei piloni: extinderea gamei de autovehicule eco, dezvoltarea platformelor de noua generatie si investitiile in solutii si tehnologii ecologice.
Tehnologia fuel cell.
Hyundai va utiliza propriile sisteme de propulsie bazate pe celula de combustibil pentru toate tipurile de flote de mobilitate, precum si pentru domenii conexe.
Investitii in tehnologia platformei si infrastructura de incarcare.
Hidrogen
Ecosistem bazat pe hidrogen.
Se asteapta ca utilizarea hidrogenul verde - obtinut din electroliza apei generate de surse de energie cu emisii reduse de carbon - sa contribuie la reducerea semnificativa a emisiilor de CO2. Planul Hyundai este de a dezvolta infrastructuri pentru hidrogen ecologic in tari cu sprijin guvernamental puternic si cu surse abundente de energie regenerabila.
Tehnologii ecologice
Zero emisii pentru produsele si operatiunile globale.
Obiectivul producatorului este de a stabili un proces de inalta eficienta pentru productia de autovehicule electrice, cu scopul de a accelera tranzitia catre electrificare.
Angajamentul Hyundai pentru un viitor sustenabil.
Produse durabile.
Hyundai a colaborat cu Healthy Seas (ONG din Olanda) pentru a colecta 78 t de plase fantoma si deseuri marine, care au fost ulterior transformate in produse durabile, spre exemplu, pentru realizarea covoraselor dedicate modelului IONIQ 5.
Materiale reciclate.
Utilizarea materialelor precum bambusul, rasina si vopseaua bio contribuie la reducerea poluarii generate prin intermediul procesului de productie.
Re:Style.
Colectia Re:Style imbina industria auto cu industria modei intr-o colaborare creativa.