Hyundai Auto Romania sustine East European Comic Con in calitate de partener auto. Cea de-a patra editie a evenimentului se va desfasura la Romexpo, in perioada 27 – 29 mai 2016.
Cu doar cateva zile inainte de demararea actiunii, Hyundai Auto Romania, partenerul auto al evenimentului, a pus la dispozitia organizatorilor o flota de sapte unitati. Autovehiculele Hyundai Tucson si i40 vor asigura buna desfasurare, transportand actorii prezenti, cunoscuti pentru roluri in filmele „Game of Thrones”, „The Hobbit” sau „Dexter”. In plus, Hyundai va fi prezent pe parcursul celor trei zile cu noul model al gamei de clasa compacta. Urmarind povestea din spatele East European Comic Con, vizitatorii vor fi invitati in zona special amenajata, avand posibilitatea de a deveni super-eroi alaturi de noul Elantra.
Aflat la a sasea generatie, Elantra a fost integral redefinit, comparativ cu versiunea anterioara, beneficiind de o imbinare rafinata a tehnologiei, confortului si eficientei. Autovehiculul se remarca prin designul exterior surprinzator, conturat de forma deosebita a farurilor HID, cu tehnologie LED, care incadreaza grila hexagonala specifica gamei. Liniile fine ale exteriorului continua in mod armonios si in habitaclu, prin integrarea materialelor de calitate. Pentru un plus de confort, Elantra dispune de instrumentar de bord Supervision, cu ecran color TFT LCD de 3.5 inch, volan si scaune fata incalzite, aflate in dotarile optionale.
In Romania, modelul este disponibil in doua variante de motorizare. Clientii pot alege intre propulsorul diesel de 1,6 litri CRDi, care dezvolta 136 CP, oferind un consum mediu de combustibil de 4,5 l/ 100 km, cu emisii de CO2 de 118 g/ km si versiunea pe benzina, care livreaza 128 CP si un consum mediu de 6,6 l/ 100 km, ceea ce echivaleaza cu emisii de CO2 de 153 g/ km.
Mai multe informatii despre prezenta Hyundai in cadrul East European Comic Con pot fi consultate pe pagina de Facebook a importatorului: http://www.facebook.com/HyundaiAutoRomania.
East European Comic Con, cel mai mare eveniment din Europa de Est dedicat pasionatilor de seriale, benzi desenate sau jocuri pe calculator, a debutat in 2013, inregistrand inca din primul an peste 9.000 de inscrieri. Pe langa prezenta unor nume sonore din industria artei, in cadrul actiunii participantii pot testa cele mai noi jocuri video, se pot transforma in personajul preferat, avand totodata sansa de a interactiona cu expozantii si cu cei mai importanti creatori de continut din mediul online.