Hyundai, in calitate de partener oficial, lanseaza „Digital Fan Park”, un spatiu online interactiv dedicat EURO 2016TM, pentru a oferi experiente memorabile suporterilor inainte de inceperea Campionatului European de Fotbal.
„Hyundai pune la dispozitia iubitorilor fotbalului o comunitate online, prin intermediul careia dorim sa raspandim filosofia Hyundai de a raspunde necesitatilor consumatorilor, oferind experiente memorabile construite in jurul ritualului de vizionare a meciurilor de fotbal, in spiritul inovator si progresist al brandului”, a declarat Scott Noh, Director al Overseas Marketing Group.
Platforma, dezvoltata sub deviza „Real Fans First” (Suporterii adevarati au intotdeauna prioritate), este disponibila in 16 limbi vorbite in regiuni precum Europa, Orientul Mijlociu si America Latina, putand fi accesata la: euro2016.hyundai.com. „Digital Fan Park” cuprinde mai multe sectiuni realizate intr-o maniera inedita. Titlul de „Real Fans Licence” (Licenta de suporter adevarat) este atribuit fanilor pasionati, care incarca fotografii si mesaje pentru a incuraja echipele nationale. Actiunea cuprinde doua etape. Prima se va incheia pe data de 8 mai, iubitorii fotbalului avand sansa de a canstiga un numar total de 480 de bilete la EURO 2016TM. In cea de-a doua faza, desfasurata pana la data de 10 iulie, va fi acordat un autovehicul Hyundai i20, castigatorul fiind desemnat prin tragere la sorti.
In plus, fanii care au cumparat deja bilete la EURO 2016TM si cei care au participat in prima etapa a campaniei „Real Fans Licence” pot intra in cursa pentru castigarea unui serviciu de transport premium. Castigatorii „Real Fans Chauffeur” (Licenta de sofer pentru suporterii adevarati) vor beneficia de un serviciu de transfer cu modelul Hyundai Tucson, de la aeroport la hotel si la stadioanele de fotbal din Franta, in rundele preliminare ale Campionatului European de Fotbal.
O alta sectiune disponibila pe noua platforma este si ”Real Fans Match Up” (Competitia suporterilor adevarati), prin intermediul careia iubitorii fotbalului pot sustine echipa nationala, avand posibilitatea de a invita si prietenii sa ia parte la aceasta experienta inedita. In plus, fanii se pot inscrie la test drive prin intermediul website-urilor tarilor participante.
Pentru a sustine marele eveniment, o serie de clipuri cu sloganul „EURO 2016 is coming” (Se apropie marele moment: EURO 2016) sunt disponibile pe noua platforma. Primul material infatiseaza povestea emotionanta a unui baiat care, dezamagit ca nu a reusit sa isi cumpere bilete pentru EURO 2016, reuseste sa se bucure de meciurile de fotbal ale campionatului alaturi de alti suporteri, in cadrul „Hyundai Fan Park” (Clubul suporterilor Hyundai). Clipul poate fi vizionat accesand: https://youtu.be/bJ0yLPMpeFU.