- Campania Hyundai, care detine si un record Guinness, a fost recompensata in cadrul editiei a 55-a a Premiilor „Clio”
- Clipul a obtinut bronzul in categoriile „Film Technique” si „Out of Home”
- Aceste distinctii se alatura succeselor inregistrate, la inceputul anului, in cadrul Cannes Lions si New York Festivals
- Materialul video cu mesajul fiicei unui astronaut catre tatal sau a fost vizionat de peste 69 de milioane de persoane din mediul virtual
Campania Hyundai „A Message to Space” a obtinut doua premii de bronz in cadrul „Clio Awards”, la categoriile „Film Technique” si „Out of Home”. Aceasta reusita completeaza lista succeselor inregistrate, dupa premiile castigate in cadrul Cannes Lions si New York Festivals.
Apropiindu-se curand de 70 de milioane de vizualizari pe YouTube, clipul „A Message to Space” se afla in centrul atentiei pe retelele sociale din intreaga lume, de la lansarea care a avut loc in luna aprilie 2015. Campania a fost construita in jurul unei fetite de 13 ani din Houston, al carei tata se afla intr-o misiune in spatiu. Comunicarea dintre cei doi a fost posibila prin crearea unui mesaj personalizat, scris cu litere gigant, suficient de mari pentru a fi vizibile din spatiu. Locatia aleasa a fost lacul secat Delamar, din Nevada, Statele Unite, 11 autovehicule Genesis fiind utilizate pentru a imprima declaratia, pe o suprafata de 5,55 km2. Pornind de la acest concept, fanii Hyundai au fost invitati sa isi creeze propriile mesaje virtuale, pe care sa le impartaseasca celor dragi, oportunitate de care au profitat 85.000 de persoane din intreaga lume.=
In plus fata de popularitatea obtinuta in mediul online, clipul a inregistrat peste 800 de difuzari in Statele Unite, pe canale nationale precum ABC, Fox TV si NBC, campania fiind preluata si de prestigioase publicatii din presa scrisa si online, precum: TIME, People and Forbes. Premiile „Clio” se alatura celor patru titluri obtinute in cadrul Cannes Lions si New York Festivals.
„Suntem mandri ca am realizat aceasta legatura si ca am reusit sa atingem un numar atat de mare de oameni din intreaga lume. Vom continua sa identificam noi moduri de a oferi consumatorilor experiente dincolo de asteptari.”, a declarat Scott Noh, Head of Overseas Marketing Group al Hyundai Motor Company.
Premiile „Clio”, aflate la a 55-a editie, recompenseaza excelenta in publicitate, design si comunicare inca din anul 1960. Distinctiile au fost acordate de un juriu international format din specialisti in domeniu.