Hyundai a obtinut o noua recunoastere internationala in cadrul concursului de design Automotive Brand Contest. Compania a primit trei distinctii, printre care si titlul „Best Brand of the Year”. Acest trofeu, alaturi de cele doua premii pentru „Design interior si exterior” obtinute de noua generatie i30, evidentiaza inca o data progresul Hyundai in Europa.
Dupa premiile castigate la IF Design, in februarie 2017, si Red Dot, in aprilie 2017, distinctiile Automotive Brand Contest subliniaza evolutia marcii in ceea ce priveste designul si filozofia de dezvoltare a modelelor pentru piata europeana.
„Obiectivul Hyundai este de a deveni brandul asiatic numarul unu pe piata din Europa pana in anul 2021. Titlurile oferite de Automotive Brand Contest demonstreaza ca ne indreptam in directia potrivita. Noul i30 nu vine doar cu o serie de inovatii tehnologice, ci si cu un design remarcabil, accesibil unui numar mare de clienti”, a declarat Thomas A. Schmid, COO Hyundai Motor Europe.
Competitia Automotive Brand Contest, organizata de Consiliul German pentru Design, recompenseaza produsele cu design distinctiv. Castigatorii sunt selectati de un juriu compus din sase specialisti in media, design, comunicare de marca si din mediul universitar. Premiile de anul acesta vor fi decernate pe 12 septembrie 2017, in cadrul zilelor de presa la Salonul International Auto de la Frankfurt.
Pe langa recunoasterile pentru design, i30 a obtinut si calificativul maxim de cinci stele de la organizatia europeana care evalueaza nivelul de siguranta oferit de autovehicule – Euro NCAP. Pachetul Hyundai SmartSense, disponibil pe i30 si i30 Wagon, incorporeaza pana la noua sisteme avansate de siguranta. Datorita sistemului de avertizare a conducatorului auto, a asistentei la coliziune frontala si, de exemplu, a sistemului de avertizare in cazul unei coliziuni la deplasarea in marsarier, i30 este unul dintre cele mai bine echipate modele din clasa compacta in ceea ce priveste dotarile de siguranta activa.