- Iubitorii fotbalului au sansa de a castiga bilete la meci, prin realizarea unui slogan pentru sustinerea echipei favorite in cadrul Cupei Confederatiilor FIFA, care se va desfasura anul acesta in Rusia
Hyundai, in calitate de partener oficial FIFA 2017, demareaza campania „Be there with Hyundai” (Fii acolo impreuna cu Hyundai), prin intermediul careia iubitorii fotbalului au sansa de a castiga bilete la meci, prin dezvoltarea unui slogan pentru sustinerea echipei favorite.
Creatorii celor mai bune mesaje, pentru fiecare dintre cele opt tari inscrise la turneu, vor avea oportunitatea de a urmari din tribune echipa preferata. In plus, fiecare slogan castigator va fi inscriptionat pe autobuzul echipei pentru care a fost realizat.
„Prin intermediul acestui parteneriat oferim iubitorilor fotbalului posibilitatea de a participa la unul dintre cele mai mari turnee sportive din lume si de a beneficia de experiente peste asteptari”,a declarat Scott Noh, Head of Overseas Marketing al Hyundai Motor.
Campania „Be There With Hyundai”, un program incheiat impreuna cu FIFA, a fost lansata in 2006. Pentru prima data, anul acesta suporterii Hyundai au ocazia de a calatori impreuna cu echipa preferata in autovehiculul oficial al evenimentului. Sloganurile pot fi inscrise in perioada 1 – 30 martie, pe pagina: FIFA.com/BeThereWithHyundai.
Dupa incheierea primei etape, cele mai bune trei sloganuri pentru fiecare tara vor fi supuse votului online, in intervalul 18 aprilie – 1 mai. Textele castigatoare vor fi publicate incepand cu data de 15 mai, pe website-ul campaniei, dar si pe retelele sociale ale Hyundai Motor si ale FIFA.
Cupa Confederatiilor FIFA reprezinta un turneu organizat o data la patru ani, in cadrul caruia concureaza tarile campioane continentale, echipa tarii gazda, precum si tara castigatoare a ultimei editii a Cupei Mondiale FIFA. Cele opt participante sunt: Australia, Camerun, Chile, Germania, Mexic, Noua Zeelanda, Portugalia si Rusia.