Hyundai a desemnat cei mai buni tehnicieni la nivel european

Hyundai a desemnat cei mai buni tehnicieni la nivel european
  • Kevin Mark Rule din Marea Britanie a fost desemnat castigatorul celei de-a cincea editii a concursului Hyundai European Skill Competition
  • Tehnicienii Hyundai din 19 tari din regiune si-au demonstrat aptitudinile

Hyundai a desemnat cei mai buni tehnicieni la nivel european, Kevin Mark Rule din Marea Britanie fiind castigatorul celei de-a cincea editii a concursului Hyundai European Skill Competition. 19 participanti din diferite tari din regiune si-au demonstrat aptitudinile atat teoretic, cat si practic. 

Competitia s-a desfasurat in Frankfurt, pe parcursul a doua zile. Aptitudinile tehnice au fost testate atat prin examene scrise, cat si prin probe practice. Premiul a fost inmanat de Hyung Cheong Kim, presedinte si CEO al Hyundai Motor Europa si Thomas A. Scmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa. Castigatorul s-a calificat automat in cadrul etapei desfasurate de producatorul auto la nivel mondial.

Programul European Skill Competition, dedicat tehnicienilor din domeniul auto, precum si consilierilor de service, se desfasoara in trei faze - la nivel national, european si international. Organizata incepand cu 2006, competitia de anul acesta a avut loc la Klassikstadt, din Frankfurt, unde sunt expuse masini clasice, aproape de sediul central al companiei. Obiectivul competitiei este dezvoltarea abilitatilor tehnicienilor, dar si imbunatatirea calitatii serviciilor si programelor oferite de Hyundai.

Competitia de anul acesta a inclus, pe langa Hyundai i10, i30, i40 si cateva probe care au avut la baza noul Ioniq. Modelul este primul autovehicul disponibil cu trei variante de propulsoare electrice, versiunile hibrid si electric fiind disponibile incepand cu toamna anului 2016, in timp ce plug-in va fi disponibil din 2017. In acest sens, participantii au raspuns intrebarilor referitoare la tehnologia disponibila pentru Ioniq, fiind testati si asupra modului de intelegere a componentelor. Scopul acestei actiuni este pregatirea expertilor pentru lansarea modelului pe pietele locale.

Hyundai livreaza produse si servicii care raspund necesitatilor consumatorilor. Gama variata de autovehicule, designul, tehnologiile, calitatea, precum si serviciile au condus la rezultate remarcabile in cadrul sondajelor efectuate pentru verificarea satisfactiei clientilor.

„Abordarea centrata pe client si competentele profesionale ale retelei de distribuitori reprezinta factori cheie pentru a raspunde nevoilor consumatorilor pe termen lung”, a declarat Bas Kasteel, Vicepresedinte Customer Service al Hyundai Motor Europa. „Prin intermediul programului European Skill Competition, recompensam perfomantele remarcabile ale echipei Hyundai, oferind astfel servicii excelente”.    

Debug: OFF