HYUNDAI DEZVALUIE IN AVANPREMIERA URMATOAREA GENERATIE I30
- „Sculptura fluida” foloseste linii puternice pentru a oferi un design dinamic
- Urmatoarea generatie a modelului i30 - desenata si conceputa in Europa
- Noul model va avea premiera la Salonul Auto de la Frankfurt, luna viitoare
Hyundai a dezvaluit prima schita a noii generatii i30, prezentand un design complet nou pentru cel mai bine vandut hatchback de segment C al marcii, a carui premiera este programata la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) din septembrie.
Noul i30 a fost desenat si conceput integral la Centrul Tehnic Hyundai Europa din Rüsselsheim, Germania, si reprezinta o evolutie a limbajului unic „sculptura fluida” – ADN-ul de design distinctiv al marcii.
Etosul „sculpturii fluide”, introdus prin conceptul Hyundai ix-onic la Geneva, in 2009, utilizeaza linii fluide inspirate din natura si arhitectura moderna pentru a oferi, in mod constant, o imagine in trei dimensiuni a vehiculelor Hyundai. De la debut, „sculptura fluida” a reprezentat limbajul de design din spatele tuturor noilor modele Hyundai lansate in Europa.
„Cand am conceput noul i30, am folosit linii puternice si fluide pentru a sculpta o masina cu un design atletic, ce ofera un sentiment de miscare constanta, chiar si cand stationeaza. Din schita preliminara se poate observa ca am optat pentru o postura impozanta, ce transmite o atitudine indrazneata prin caracteristicile sportive si proportiile dinamice. Din acest punct de vedere, noul model se aseamana cu noul i40, iar noi ne dorim ca publicul sa recunoasca ADN-ul Hyundai in ambele modele”, a declarat Thomas Bürkle, Designer Sef la Centrul Tehnic Hyundai Europa.
Noua generatie i30 poate fi recunoscuta si prin semnatura frontala Hyundai – grila cu forma hexagonala.
„Designul hexagonal este o trasatura unica Hyundai, alaturi de farurile fata asemanatoare unor bijuterii, ce incadreaza grila frontala pentru a intari personalitatea puternica a vehiculului, precum si sentimentul de lux si rafinament”, a adaugat Thomas Bürkle.
„Ne asteptam ca noua generatie a modelului i30 sa joace un rol important in dezvoltarea imaginii de marca la nivel european si sa intareasca pozitia celui mai bine vandut vehicul al marcii in Europa. Din 2007, numele <> a devenit sinonim cu <>, <> si <> si speram ca, prin introducerea noului model, vor fi adaugate si caracteristicile <> si <>”, a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe.
„Sub sloganul „New Thinking. New Possibilities.”, echipa noastra europeana de designeri a conceput o masina care se integreaza perfect contextului european datorita designului curajos si hotarat. Asteptam cu nerabdare prezentarea masinii in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de luna viitoare”, a adaugat Allan Rushforth.