Hyundai dezvaluie viitorul model Santa Fe

Hyundai dezvaluie viitorul model Santa Fe

HYUNDAI DEZVALUIE VIITORUL MODEL SANTA FE



  • Design robust, dar rafinat;
  • Disponibil in premiera in versiunile hybrid si plug-in hybrid;
  • Modelul are la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului.

Hyundai a dezvaluit primele imagini, dar si materiale video cu viitorul model Santa Fe.

Cel mai longeviv SUV al gamei Hyundai, care a ajuns la cea de-a 20-a aniversare, a fost apreciat de-a lungul timpului pentru confortul, pentru performantele, pentru designul functional al habitaclului, dar si pentru multitudinea dotarilor disponibile in versiunea standard. Pe langa cele doua optiuni de propulsie - hybrid si plug-in hybrid – introduse in premiera, cea mai recenta versiune prezinta un design distinctiv si impunator, precum si noi tehnologii de siguranta. In plus, Santa Fe este primul model Hyundai disponibil pe piata din Europa construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului, ceea ce conduce la sporirea sigurantei, a eficientei si a performantelor.

„Liniile indraznete, care se intind de o parte si de cealalta a caroseriei, confera modelului un aspect robust, dar rafinat, in conformitate cu cerintele clientilor din acest segment. In plus, au fost adaugate numeroase functii, care accentueaza caracterul practic de autovehicul dedicat familiei, fara a compromite insa placerea de a conduce”,a declarat SangYup Lee, Executive Vice President & Global Head of Hyundai Design Center.

„Odata cu noul Santa Fe, noua gama Hyundai de clasa SUV va fi disponibila cu versiuni electrificate, de la hybrid la fuel cell”, a adaugat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product - Hyundai Motor Europe. 

Design distinctiv si impunator 

Partea frontala se remarca prin designul de tip 3D al grilei, care este completat de luminile de zi in forma literei „T”. Extremitatile partii frontale sunt dominate de orificiile aerodinamice orientate vertical, care contribuie la optimizarea fluxului de aer. Pasajele puternic arcuite ale rotilor, alaturi de noile jante din aliaj de 20 de inchi, contureaza personalitatea puternica a autovehiculului. In partea posterioara, bara de protectie a fost modificata pentru a obtine un aspect general armonios. Dimensiunile generoase sunt accentuate de grafica orizontala a stopurilor unite printr-o banda reflectorizanta de culoare rosie.


Un nou pachet de echipare – disponibil optional

In premiera pentru un model Hyundai, Santa Fe este disponibil cu pachetul „Luxury”, care include: jante de 20 de inchi cu design special conceput pentru aceasta echipare, bare de protectie pentru fata/ spate mai joase si ornamente laterale in culoarea caroseriei.


Design interior actualizat

In habitaclu, consola centrala a fost reproiectata, utilizand tehnologia shift-by-wire. Sistemul de infotainment dispune acum de un ecran de 10,25 inchi, completat de noul instrumentar de bord de 12,3 inchi. Santa Fe va include pentru prima data selectorul Terrain Mode, amplasat in consola centrala, care permite o comutare rapida intre modurile de condus. Toate comenzile sunt pozitionate central, pentru o utilizare intuitiva si ergonomica.


Propulsoare electrificate

Santa Fe este primul model Hyundai disponibil pe piata din Europa, care foloseste noul sistem de propulsie „Smartstream”, in versiunile hybrid si plug-in hybrid. Mai multe informatii despre motorizari vor fi prezentate in perioada urmatoare.



O noua platforma pentru performanta si pentru siguranta sporite

Santa Fe a fost construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului, care ofera o mai mare flexibilitate pentru siguranta, eficienta si performantele autovehiculelor.

Datorita sistemului care controleaza fluxul de aer, noua platforma imbunatateste ventilatia in compartimentul motor, permitand disiparea mai eficienta a caldurii. Acest sistem ofera si stabilitate in partea inferioara a autovehiculului, alaturi de pozitia joasa a echipamentelor grele in cadrul platformei, ceea ce contribuie la coborarea centrului de greutate. In ceea ce priveste aerodinamica, au fost realizate actualizari, astfel incat rezistenta la aer (Cx) sa scada pentru mai multa eficienta, putere si performanta.

Au fost realizate imbunatatiri si pentru performantele NVH (zgomot, vibratie si duritate), datorita sistemelor consolidate de absorbtie a zgomotului in zonele sensibile la vibratii.


Debug: OFF