- Hyundai i20 a castigat in cadrul testului realizat de publicatia Auto Zeitung din Germania, la categoriile „Confort” si „Dinamica”
- Motorul turbo pe benzina de 1 litru, in trei cilindri, a fost apreciat pentru performantele obtinute
Hyundai i20 s-a clasat in topul realizat de publicatia auto germana Auto Zeitung (Editia 7/ 2017), in urma testului comparativ.
„i20 este un model important al gamei. Titlul certifica atat progresele Hyundai inregistrate in ceea ce priveste designul si calitatea, cat si pozitionarea marcii printre liderii segmentului B”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.
Potrivit juriului, i20 merita pozitia de lider in segmentul autovehiculelor de clasa mica, fiind remarcabil modul in care „compania dezvolta gama de modele”. Modelul Hyundai a obtinut rezultate pozitive in cadrul categoriilor „Confort” si „Dinamica”. Un factor major al pozitionarii in topul clasamentului, inaintea Citroën C3, Opel Corsa, Renault Clio si Volkswagen Polo, a fost motorul turbo de 1 litru, care dezvolta 100 CP (consum de combustibil in regim combinat de 4.6 – 4.0 l/ 100 km; urban 5.8 – 5.0 l/ 100 km, extraurban: 3.9 – 3.4 l/ 100 km; emisii de CO2 in regim combinat: 107 – 94 g/ km). Auto Zeitung a mentionat:„Sunetul generat de propulsorul turbo, in trei cilindri, este puternic, motorul este in acelasi timp elastic si se tureaza bine, i20 beneficiind totodata de o viteza maxima de 188 km/ h”.
In plus, noua generatie i20 a impresionat membrii Auto Zeitung prin „utilizarea ergonomica a spatiului interior”. Mai mult, modelul beneficiaza de un sistem de franare care permite oprirea autovehiculului in 35.6 m, la o viteza de 100 km/ h – o distanta de franare comparabila cu cea a unei masini sport, conform specificatiilor juriului.
i20 inregistreaza rezultate remarcabile si datorita garantiei de cinci ani fara limita de kilometri, disponibila pentru autoturismele achizitionate din cadrul retelei autorizate Hyundai. Mai mult, pachetul include cinci ani garantie a stratului de vopsea, verificari anuale in privinta sigurantei, precum si asistenta rutira pe termen lung, fara costuri suplimentare, atat timp cat lucrarile de intretinere recomandate sunt efectuate de catre un distribuitor autorizat Hyundai.
Detalii privind consumul*
Motoare pe benzina
1.2 litri (75 CP): consum mixt: 5.1 - 4.7 l/ 100 km; urban: 6.6 - 5.8 l/ 100 km; extraurban: 4.2 - 4.0 l/ 100 km; emisii CO2 mixte 119 - 109 g/ km.
1,25 litri (84 CP): consum mixt: 5.1 - 4.7 l/ 100 km; urban: 6.6 - 5.8 l/ 100 km; extraurban: 4.2 - 4.0 l/ 100 km; emisii CO2 mixte 119 - 109 g/ km.
1.4 litri (100 CP): consum mixt: 6.4 – 6.2 l/ 100 km; urban: 8.5 - 8.2 l/ 100 km; extraurban: 5.1 - 4.8 l/ 100 km; emisii CO2 mixte: 148 - 143 g/ km.
1.0 T-GDi (100 CP): consum mixt: 4.6 – 4.0 l/ 100 km; urban: 5.8 - 5.0 l/ 100 km; extraurban: 3.9 - 3.4 l/ 100 km; emisii CO2 mixte: 107 - 94 g/ km.
1.0 T-GDi (120 PS): consum mixt: 5.0 – 4.6 l/ 100 km; urban: 6.3 - 5.8 l/ 100 km; extraurban: 4.2 - 3.9 l/ 100 km; emisii CO2 mixte: 115 - 107 g/ km.
Motoare diesel
1.1 CRDi (75 PS): consum mixt: 4.0 - 3.2 l/ 100 km; urban: 4.9 - 3.4 l/ 100 km; extraurban: 3.4 - 3.0 l/ 100 km; emisii CO2 mixte: 103 - 83 g/ km.
1.4 CRDi (90 PS): consum mixt: 4.1 - 3.7 l/ 100 km; urban: 4.9 - 4.5 l/ 100 km; extraurban: 3.5 - 3.3 l/ 100 km; emisii CO2 mixte: 106 - 97 g/ km.
*În functie de nivelul de echipare si tipul de anvelope