Hyundai a prezentat rezultatele pentru un semestru record in Europa, volumul inmatricularilor de autovehicule noi atingand valoarea de 237.221 de unitati, in prima jumatate a anului curent.
Majorarea semnificativa a cererii pentru noile modele ale gamei (i20, i30 si i40) a condus la o evolutie remarcabila, Hyundai inregistrand o crestere cu peste 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut (219.373 unitati inmatriculari), depasind totodata si cel mai bun semestru din 2012.
Urmarind proiectul „Product Momentum”, care sustine dezvoltarea marcii in viitor, compania va reinnoi, pe parcursul anului 2015, 80% dintre unitatile gamei comercializate in Europa. Printre noile modele se numara i20, care include acum si o versiune Coupe, precum si i30, care propune pentru prima data o versiune Turbo. Noul model i40 a generat, de asemenea, un interes crescut in randul clientilor din Europa.
Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer Hyundai Motor Europa, a declarat: „Ne-am asumat responsabilitatea de a produce autovehicule care sa raspunda asteptarilor consumatorilor, concentrandu-ne pe nevoile specifice ale clientilor europeni. Acest demers a contribuit la cresterea vanzarilor pe aceasta piata competitiva.”
La nivel semestrial, in prima jumatate a anului curent, Hyundai a detinut o cota de 3.2% din piata europeana la nivelul inmatricularilor de autoturisme, similara cu cea detinuta in aceeasi perioada a anului trecut. Peste 90% dintre autovehiculele Hyundai comercializate la nivel european sunt concepute, dezvoltate si testate in Europa, pentru a raspunde nevoilor clientilor din aceasta zona. Iar 90% dintre acestea sunt produse in cele doua uzine din regiune: Cehia si Turcia.