Hyundai inregistreaza cea mai mare crestere a valorii de marca din industria auto

Hyundai inregistreaza cea mai mare crestere a valorii de marca din industria auto

HYUNDAI INREGISTREAZA CEA MAI MARE CRESTERE A VALORII DE MARCA DIN INDUSTRIA AUTO


  • Hyundai avanseaza patru pozitii fata de anul precedent, pana pe locul 65 in clasamentul „Best Global Brands 2010”, intocmit de Interbrands
  • Hyundai isi depaseste concurentii directi din punctul de vedere al cresterii valorii de marca

Hyundai Motor Company, compania auto cu cel mai rapid avans din punct de vedere al marcii, a inregistrat o crestere a valorii sale de marca de 9,3 procente fata de anul precedent in clasamentul Best Global Brands 2010 intocmit de Interbrand, depasind astfel rata medie de crestere inregistrata in domeniu.

Hyundai, care este prezenta in clasamentul Best Global Brands pentru cel de-al saselea an consecutiv, s-a clasat pe locul 65 din 100 de marci, inregistrand o crestere constanta fata de pozitia 84 obtinuta in anul 2005. Rata de crestere de 9,3% realizata in acest an depaseste semnificativ media inregistrata in domeniu, de 2,8 procente.

„O analiza mai amanuntita arata ca Hyundai a inregistrat succese in categoriile functionale, precum calitatea si designul, a prezentat o noua gama de autovehicule si a beneficiat de un nivel semnificativ de vizibilitate internationala in timpul Cupei Mondiale si al evenimentului Super Bowl. Strategiile Hyundai au dat rezultate”, a afirmat Interbrand.

De fapt, prestigiul marcii Hyundai a fost puternic consolidat pe principalele piete auto, precum China si S.U.A., dar si pe pietele emergente, datorita portofoliului diversificat, calitatii ridicate a produselor si actiunilor agresive de marketing. In S.U.A, noul model Sonata a propulsat Hyundai catre un volum record de vanzari, in timp ce, in China, Hyundai si-a dublat vanzarile in anul 2009 prin comparatie cu anul precedent acestuia.

Hyundai continua sa realizeze investitii majore in programe inovatoare de marketing care vizeaza consolidarea marcii si va continua sa introduca noi modele care reflecta cea mai recenta filozofie de design – „fluidic sculpture”.

Despre Interbrand

Interbrand (www.interbrand.com), cea mai mare companie de consultanta de marca si autoare a clasamentului anual „The Best Global Brands” a fost infiintata in 1974. Interbrand detine filiale in peste 30 de orase din peste 20 de tari din intreaga lume, iar printre clientii sai se numara unele dintre cele mai prestigioase companii.

Pozitie

Marca

Valoare de marca

(miliarde $)

Auto

Total

1

11

TOYOTA

26,2

2

12

MERCEDES BENZ

25,2

3

15

BMW

22,3

4

20

HONDA

18,5

5

50

FORD

7,2

6

53

VOLKSWAGEN

6,9

7

63

AUDI

5,5

8

65

HYUNDAI

5,0

9

72

PORSCHE

4,4

10

91

FERRARI

3,6


Debug: OFF