Hyundai isi mentine pozitia in clasamentul Interbrand 2017

Hyundai isi mentine pozitia in clasamentul Interbrand 2017
  • Hyundai ocupa locul 35 pentru al doilea an consecutiv, in categoria celor mai valoroase branduri din lume
  • Valoarea marcii a inregistrat o crestere cu 5,1% fata de 2016, ajungand la 13,2 miliarde de dolari

Hyundai este al 35-lea cel mai mare brand la nivel mondial, conform rezultatelor publicate pentru anul 2017 in clasamentul intocmit de Interbrand. Marca a inregistrat o crestere cu 5.1% fata de anul precedent, fiind evaluata la 13.2 miliarde de dolari. Compania se afla pe locul al saselea in topul producatorilor auto la nivel mondial.

Vanzarile globale au ajuns la 4,86 milioane de unitati, o crestere de patru ori mai mare in comparatie cu anul 2005.

„Intr-un mediu foarte competitiv, aceste rezultate se datoreaza angajamentului continuu de a-si dezvolta viziunea in domeniul mobilitatii, prin dezvoltatea tehnologiei autonome”, a declarat Mike Rocha, Global Brand Valuation Director al Interbrand.

Cresterea competitivitatii produselor

Hyundai si-a consolidat portofoliul de produse la nivel global, odata cu noul SUV compact KONA. In prima luna de la lansarea pe piata interna, au fost primite mai mult de 10.000 de precomenzi. In plus, se asteapta ca evolutia sa fie impulsionata si de comercializarea i30 N, primul model al diviziei de performanta N.

Directia viitoare

Obiectivul Hyundai este de a lansa, pana in anul 2020, 15 modele ecologice, inclusiv IONIQ electric si autovehicule electrice cu pila de combustibil.

Hyundai la nivel global

Viziunea Hyundai pe termen lung este de a oferi experiente spectaculoase clientilor din intreaga lume. Pentru a contribui la integrarea artei contemporane in comunitate, Hyundai a initiat, de asemenea, parteneriate pe termen lung cu Tate Modern – galeria de arta din Londra, precum si cu Muzeul de Arta din Los Angeles (LACMA). In plus, a inaugurat si cel mai mare complex cultural din Coreea – Hyundai Motor Studio din Goyang.

Filozofia brandului - Modern Premium - a fost transmisa si printr-o serie de campanii de marketing, printre care „A Better Super Bowl”, care a fost filmata in timpul finalei sezonului NFL si „Shackleton’s Return”, care are ca personaj principal pe nepotul legendarului explorator polar Sir Ernest Shackleton, care a traversat Antarctica cu un Santa Fe cu motor diesel de 2.2 litri.

Topul Hyundai in ultimii 10 ani (Intrebrand):

Anul

Pozitia in clasament

Valoarea brandului (mld. $)

2017

35

13.2

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

2008

72

4.8

Top 10 al producatorilor de autovehicule in anul 2017 (Intrebrand):

Locul

Compania

Valoarea brandului (mld.$)

1

Toyota

50.3

2

Mercedes-Benz

47.8

3

BMW

41.5

4

Honda

22.7

5

Ford

13.6

6

Hyundai Motor

13.2

7

Audi

12.0

8

Nissan

11.5

9

Volkswagen

11.5

10

Porsche

10.1

Clasamentul Intrebrand este calculat utilizand atat bilanturile financiare ale companiilor impreuna cu activitatile de marketing, cat si potentialul de profit al fiecarui brand.

Debug: ON