- Premiera mondiala pentru i30 Fastback N, cel de-al doilea model al Diviziei de Performanta Hyundai din Europa;
- i30 N cu noile echipari „N Option” si pachetul „N Line”;
- Gama eco: Kona Electric si Nexo;
- Conceptul „Le Fil Rouge” - noua directie de design Hyundai.
Hyundai prezinta noutatile la nivel de gama, dar si strategia marcii in ceea ce priveste viitorul mobilitatii, divizia de performanta si noua directie de design, la Salonul Auto de la Paris 2018. Cu aceasta ocazie vor fi dezvaluite: i30 Fastback N, noile echipari „N Option”, alaturi de pachetul „N Line”, precum si gama eco – Ioniq, Kona Electric si Nexo. Avand la baza conceptul „Hyundai Motor Studio Paris”, standul producatorului este compus din trei zone: „Viitorul mobilitatii”, „Divizia de performanta” si „Design”.
Noul i30 Fastback N, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Paris 2018, este cel de-al doilea model al Diviziei de Performanta Hyundai din Europa, dupa i30 N, i30 Fastback N ingloband caracteristicile dinamice ale versiunii hatchback i30 N in cinci usi.
„Odata cu lansarea noului coupe ne angajam sa raspundem unor noi provocari, introducand in gama Hyundai modele cu puternic impact emotional,” a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice Presedinte Marketing si Produs Hyundai Motor Europa HQ.„Motorul puternic si sasiul atent proiectat au fost concepute pentru a extinde gama ultra performanta si pentru a consolida succesul modelului i30 N in cinci usi.”
In cadrul standului Hyundai de la Paris, modelul i30 N va fi prezentat cu echiparile „N Option” si pachetul „N Line”, care vor oferi clientilor Hyundai posibilitati multiple de personalizare. Cu aceasta ocazie vor fi expuse si modelele i20 Coupe WRC din Campionatul Mondial de Raliuri si i30 N TCR din Seria Internationala de Turisme TCR.
„Modelele gamei N au ca sursa de inspiratie domeniul motorsport si experienta Hyundai acumulata prin implicarea in Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC) si in Seria Internationala de Turisme (TCR)”,declara Thomas Schemera, Executive Vice President High Performance Vehicles & Motorsport Division Hyundai Motor Group.„Noua gama N, alaturi de echiparile ‘N Option’, evidentiaza modul in care noi am decis sa oferim accesul unui public larg la avantajele si optiunile rezervate vehiculelor ultraperformante.”
In cadrul salonului va fi expusa si gama eco - Kona Electric si Nexo, precum si Ioniq.
La Salonul de Vehicule Comerciale IAA 2018 de la Hanovra - Germania au fost oferite detalii si despre planul producatorului de a comercializa camioane electrice fuel cell, pentru prima oara la nivel mondial. In colaborare cu H2 Energy, Hyundai va furniza 1.000 de camioane electrice fuel cell pe piata elvetiana de vehicule comerciale, in perioada 2019 – 2023. Prin lansarea la nivel mondial a primei flote de camioane electrice fuel, Hyundai consolideaza pozitia de lider la nivel global in domeniul tehnologiei fuel cell.
„In trei ani Hyundai a devenit al doilea producator in ceea ce priveste vanzarea de autovehicule eco in Europa”,a declarat Ki-Sang Lee, Senior Vice President & Head of Eco-technology Development Center la Hyundai Motor Group.„Facem investii majore pentru a dezvolta noi tehnologii. Obiectivul Hyundai de a ne extinde oferta pe acest segment reflecta angajamentul nostru ferm in directia mobilitatii cu emisii zero. De aceea implementam aceasta tehnologie si pe sectorul de vehicule comerciale, un exemplu fiind camioanele electrice fuel cell care vor avea o autonomie de aproximativ 400 de km in conditii de trafic real.”
Conceptul „Le Fil Rouge”, dezvaluit anul acesta in cadrul Salonului Auto de la Geneva, prezinta abordarea marcii in materie de design – tema „Sensuous Sportiness” - care va sta la baza dezvoltarii viitoarelor modele, de la sedan la SUV.
„Modelele concept reprezinta o promisiune din partea noastra pentru viitoarele generatii de autovehicule”,mentioneaza Diana Kloster, Head of Hyundai Colour & Trim la Hyundai Motor Company.„Modelele concept prezentate - Ioniq, FE Fuel Cell concept sau Intrado - au devenit modele reale precum Ioniq, Nexo si Kona.”