- Premiera mondiala pentru KONA Electric si cea de-a patra generatie Santa Fe;
- Lansare Santa Fe cu sisteme de propulsie hibrid si plug-in hibrid;
- Premiera europeana pentru Nexo – cea de-a doua generatie de vehicule Hyundai fuel cell;
- „Vision Concept” dezvaluie noile directii de design, care vor influenta viitoarele modele ale gamei;
- Hyundai prezinta „Intelligent Personal Cockpit”, care integreaza mai multe tehnologii inovatoare.
- Hyundai prezinta in premiera mondiala, la Salonul Auto de la Geneva, KONA Electric, noua generatie Santa Fe si „Vision Concept”, iar in premiera europeana, Nexo. In plus, Hyundai dezvaluie si sistemul „Intelligent Personal Cockpit”, care integreaza mai multe tehnologii inovatoare, precum: recunoasterea vocala, inteligenta artificiala (AI), Internet of Things (IoT) si chiar detectarea nivelului de oboseala a conducatorului auto.
„Prin intermediul solutiilor tehnologice inovatoare dezvaluite la Salonul Auto de la Geneva, Hyundai prezinta viitorul mobilitatii”, declara Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product la Hyundai Motor Europe. „Cu ajutorul tehnologiei IoT Cockpit, Vision Concept si a celor patru modele eco ducem condusul cu zero emisii si mobilitatea interconectata la un alt nivel.”
Odata cu modelul KONA Electric, Hyundai lanseaza primul SUV subcompact complet electric, o solutie practica pentru utilizarea cotidiana, chiar si ca prima masina a familiei. Cu 204 CP si un spatiu generos, autovehiculul evidentiaza stilul de viata al clientului modern urban.
Lansarea Nexo contribuie la consolidarea pozitiei Hyundai de lider in domeniul tehnologiei fuel cell. Prin noul concept FUV (Future Utility Vehicle), Hyundai ofera o autonomie de 800 km (conform testelor NEDC), combinand tehnologii eco avansate. Noua generatie de vehicule fuel cell prezinta modul in care se va conduce in viitor, oferind clientilor posibilitatea de a testa solutii inovatoare, precum Remote Parking, Blind Spot View Monitor si conducerea autonoma.
Designul noului Santa Fe atrage prin grila de tip cascada, de mari dimensiuni, incadrata de faruri, proiectoarele si luminile de zi cu aspect futurist, perspectiva laterala evidentiind caracteristicile dinamice ale autovehiculului. In cadrul evenimentului, Hyundai a facut dezvaluiri si despre planurile de a lansa noua generatie Santa Fe si in versiunile hibrid si plug-in hibrid.
„Vision Concept” reprezinta noua directie de design a companiei cu tema „Sensuous Sportiness”, care are la baza noua filosofie care armonizeaza elemente cheie de design, proportii, arhitectura, stil si tehnologie.
Pentru a oferi o perspectiva aprofundata asupra tehnologiei de interconectare din autovehicul, Hyundai prezinta „Intelligent Personal Cockpit” – concept care utilizeaza tehnologii precum IoT, recunoastere vocala si inteligenta artificiala (AI). Cockpit-ul vine cu o serie de noi posibilitati de control vocal, inclusiv Car-to-Home IoT. Prin integrarea tehnologiei de interconectare din autovehicul cu sistemele din locuinta personala este posibila controlarea aparatelor de uz casnic, de exemplu, prin comanda vocala din masina in drum spre casa. In plus, „Intelligent Personal Cockpit” include si Hyundai Wellness Care, care detecteaza nivelul de stres al conducatorului auto cu ajutorul unor senzori din scaun si volan. Sistemul porneste automat o muzica ambientala linistitoare si adapteaza luminozitatea din interior atunci cand apar situatii de stres.
Avand „GO!” ca motto, editiile speciale i10, i20, i30 si Tucson vor fi prezentate in culorea exclusiva Champions Blue, creata special pentru a marca parteneriatul cu FIFA din aceasta vara. Editiile speciale GO! vin cu echipari si elemente unice de design concepute special pentru aceasta colectie.
*Bazat pe masuratori interne conform reglementarilor WLTP.