Hyundai a lansat campania „A Message to Space”, stabilind o conexiune inedita prin transmiterea unui mesaj in spatiu

Hyundai a lansat campania „A Message to Space”, stabilind o conexiune inedita prin transmiterea unui mesaj in spatiu
  • Demonstratie semnificativa a viziunii marcii „Hyundai. New Thinking. (O noua viziune.)” - expedierea unei declaratii speciale in spatiu
  • Mesajul fiicei unui astronaut catre tatal ei a fost vazut de pe Statia Spatiala Internationala
  • 11 autovehicule Hyundai Genesis au fost utilizate pentru a imprima un mesaj cat mai vizibil din spatiu, imaginea ajungand la o dimensiune record de 5,55 km2

Pornind de la viziunea marcii „New Thinking”, echipa Hyundai a identificat o modalitate inedita de a transmite un mesaj catre un astronaut aflat pe Statia Spatiala Internationala, stabilind totodata si un record mondial. Campania nou lansata, intitulata „A Message to Space”, a fost construita in jurul unei fetite de 13 ani din Houston, Texas, al carei tata se afla intr-o misiune in spatiu. Comunicarea dintre cei doi a fost posibila prin crearea unui mesaj personalizat, scris cu litere gigant, suficient de mari pentru a fi vizibile din spatiu.

Locatia aleasa a fost lacul secat Delamar, din Nevada, Statele Unite, 11 autovehicule Genesis fiind utilizate pentru a imprima declaratia, care acoperea o suprafata de aproape doua ori mai mare decat Central Park din New York. Aceasta comunicare mijlocita de Hyundai, intre cei doi membri ai familiei aflati la mare departare unul de celalat, demonstreaza faptul ca orice bariera poate fi depasita.

Mesajul, masurand 5,55 km2, a fost recunoscut oficial de Guinness World Records drept „cea mai mare imagine construita cu ajutorul anvelopelor”, dovedind ca distanta nu reprezinta un obstacol, atunci cand este vorba de a-i reuni pe cei dragi.

Aceasta campanie de comunicare reflecta intocmai sloganul marcii – “New Thinking”. Expedierea unui mesaj in spatiu nu a fost o misiune usoara, dar ne-a permis sa evidentiem inca o data directia Hyundai de a oferi consumatorilor experiente dincolo de asteptari”, a declarat Scott Noh, Responsabil Overseas Marketing Group, Hyundai Motor Company.

Experti din Coreea, Europa si Statele Unite si-au reunit fortele pentru succesul acestui proiect ambitios. Identificarea locatiei potrivite, in functie de numerosi factori geografici si meteorologici, a reprezentat o adevarata provocare. Dupa cateva expeditii in diferite zone si analize globale ale starii vremii, lacul secat Delamar din Nevada a fost selectat ca destinatie optima.

Actiunea a necesitat o sincronizare perfecta: alegerea unui autovehicul echipat cu un motor performant, manevrabilitate precisa si stabilitate excelenta pentru a se adapta suprafetei dificile. Coordonatorii proiectului au luat decizia de a alege modelul Hyundai Genesis pentru a imprima mesajul.

Pentru a vizualiza clipul „A Message to Space” accesati: www.amessagetospace.com sau www.youtube.com/watch?v=3EOAXrTrsOE

Debug: OFF