Viziunea Hyundai in ceea ce priveste evolutia umana este surprinsa in noua campanie globala de brand #BecauseofYou. Campania evidentiaza obiectivele companiei, de a oferi experiente de calitate clientilor prin intermediul solutiilor avansate de mobilitate.
„In aceste materiale video am incercat sa surprindem pasiunea de a oferi timp de calitate clientilor”,a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President si Chief Marketing Officer Hyundai Motor Company.„Hyundai va continua sa isi comunice viziunea, cu scopul de a oferi experiente pretioase clientilor.”
In primul clip, „08:50 Amsterdam”, filmat in aglomeratia de dimineata a orasului Amsterdam, o femeie este prinsa in trafic si nu reuseste sa ajunga la birou in timp util. Cu o miscare rapida coboara din masina personala, NEXO fuel-cell electric, si se urca pe trotineta electrica Hyundai, reusind astfel sa ajunga in timp util la birou. Apoi, privind pe geam, isi vede masina in fata cladirii, parcandu-se singura datorita modului autonom.
In cel de-al doilea material video dedicat campaniei, „13:08 Seoul”, filmat dupa-amiaza in Seul, sportivul paralimpic coreean, Park Jun-Beom, concureaza intr-o competitie de tir cu arcul. Spre surprinderea spectatorilor, el se ridica din fotoliul rulant, sustinut de costumul robotic Hyundai H-MEX (Hyundai Medical Exoskeleton), si trage cu arcul.
In cel de-al treilea film, produs in Los Angeles, intitulat „17:40 Los Angeles”, un cuplu coboara cu parapanta de pe munte in timp ce masina lor, NEXO, ii urmeaza in modul autonom pe drumul virajat. Cei doi aterizeaza, dupa care isi continua calatoria la volanul autovehiculului.
In cel de-al patrulea clip, „21:58 Chongqing”, filmat seara in orasul chinez Chongqing, o fetita joaca fotbal singura, dupa ce colegii ei au plecat de pe teren in urma unei infrangeri. Dezamagirea ei se amplifica odata ce nocturna se stinge. Mama, care a urmarit-o pe tot parcursul meciului, conecteaza modelul NEXO la un generator si nocturna se reaprinde, surprinzandu-le pe cele doua imbratisate pe teren.
Toate aceste materiale video construiesc povestea care se incheie cu filmul „Because of You. Our Story”, care exemplifica modurile variate prin care solutiile de mobilitate Hyundai pot fi utilizate pentru a depasi granite de timp si spatiu. Aceste tehnologii sunt implementate printr-o serie de investitii si parteneriate. De exemplu, in septembrie, Hyundai a anuntat un plan de asociere cu Aptiv, o companie care produce componente auto si ofera tehnologie pentru automobile autonome. Parteneriatul promoveaza proiectarea, dezvoltarea si comercializarea tehnologiilor autonome SAE de nivel 4 si 5. Tot in septembrie, in cadrul New York Fashion Week, Hyundai si-a demonstrat angajamentul fata de sustenabilitate prin intermediul colectiei Re:Style, conceputa in parteneriat cu Zero + Maria Cornejo, din materialele ramase in urma productiei de interioare si scaune auto. Evenimentul a reusit sa reuneasca industria auto, dar si industria modei intr-o colaborare creativa.