Odata cu lansarea noului Tucson, Hyundai demareaza campania „Hard work works”. Mesajul inspirational porneste de la ideea ca succesul nu este doar o coincidenta, reprezinta o suma de elemente pozitive – disciplina, perseverenta si responsabilitatea lucrului bine facut.
„Hard work works” prezinta povesti de viata, personajele conturate sunt eroii zilelor noastre, care reusesc mereu sa identifice solutii pentru atingerea obiectivelor ambitioase. Alaturi de machetele pentru presa scrisa si banerele online, campania include si un material video.
Conceput si produs in Europa, Tucson indeplineste standarde inalte de calitate, care sa raspunda asteptarilor consumatorilor din regiune, continuand astfel povestea de succes a modelului. Cu aceasta ocazie, Andreas-Christoph Hofmann, Vice Presedinte Marketing & Produs la Hyundai Motor Europa a declarat:„Tucson este cel mai vandut model Hyundai pe piata europeana, cu peste 400.000 de unitati comercializate de la lansarea care a avut loc in anul 2015”.
Clientii vor descoperi la Tucson actualizari importante, de la designul pana la conectivitate si siguranta. Exteriorul atragator este punctat de grila de tip cascada, de noua forma a blocurilor optice cu LED, precum si de bara de protectie fata inaltata. Modificarile de design in partea din spate includ stopurile, bara de protectie si gurile de evacuare redesenate. In plus, noul model convinge prin eficienta si performanta, oferind o combinatie optima intre interiorul spatios, ergonomic si gama variata de motorizari.
Noul Tucson este dotat cu cele mai recente sisteme de siguranta activa si asistenta la condus - Hyundai SmartSense: sistem de asistenta la coliziune frontala, sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare, sistem de monitorizare a atentiei conducatorului auto, precum si sistem inteligent de avertizare asupra limitei de viteza.