Hyundai lanseaza programul European „Frontier Dealer Club”

Hyundai lanseaza programul European „Frontier Dealer Club”

HYUNDAI LANSEAZA PROGRAMUL EUROPEAN „FRONTIER DEALER CLUB”

 

Hyundai anunta lansarea programului „Frontier Dealer Club”, o initiativa de sustinere si recunoastere a performantei, dedicata distribuitorilor locali care activeaza in tarile europene. Prin acest program, Hyundai va premia performatele distribuitorilor care au jucat un rol important in atingerea si dezvoltarea succesului marcii pe plan local.

Apartenenta la club va fi permisa distribuitorilor care au performat pe piata locala, acestia fiind selectati pe baza unui set de criterii obiective, stabilite de echipa Hyundai Motor Europe. Astfel, membrii trebuie sa fi reprezentat cu succes marca Hyundai si sa-si fi adus contributia semnificativa in dezvoltarea unei experiente pozitive pentru clientii Hyundai.

Programul „Frontier Dealer Club” are ca obiectiv crearea unei legaturi solide intre marca si distribuitori, dovada stand in beneficiile oferite de calitatea de membru al clubului. Punctul culminant al programului il va reprezenta evenimentul anual Hyundai, programat pentru luna mai. Acesta este menit sa confirme viziunea comuna a distribuitorilor asupra marcii Hyundai, precum si conexiunea stransa a acestora cu producatorul si brandul.

Distribuitorii acceptati in „Frontier Dealer Club” beneficiaza de informatii exclusiviste Hyundai, de intalniri sau comunicari periodice cu top managementul Hyundai Motor Europe si vor fi recunoscuti oficial drept membrii ai Clubului prin intermediul unui anunt public.

„Consider ca programul Hyundai „Frontier Dealer Club” este inca un pas important indreptat pe directia obiectivului nostru - de a deveni cel mai atractiv si competitiv brand auto existent pe piata europeana,” a declarat presedintele C. K. Han. „Este esentiala recunoasterea adusa distribuitorilor Hyundai, acestia avand un rol cheie in accelerarea dezvoltarii noastre.”

In sprijinul ideii de dinamism, de viteza si tel inalt asociate marcii Hyundai, vine si logo-ul Clubului. Astfel, acesta cuprinde imaginea stilizata a unei rachete, care simbolizeaza telul ambitios al Hyundai – acela de a lansa marca in orbita celor mai importanti 5 producatori auto la nivel european.


Debug: OFF