- Prezentarea in premiera a noului model Hyundai i20
- In anul 2015, noua generatie i20 va fi echipata cu motorul T-GDI de 1,0 litri
- Noi concepte de sisteme de propulsie pentru imbunatatirea consumului de combustibil
Hyundai Motor a prezentat noua generatie i20 in cadrul Salonului Auto de la Paris 2014. Noul model are un design sofisticat, cel mai bun spatiu interior din clasa, echipare generoasa si caracteristici care sporesc nivelul de confort si calitate.
Gama de motoare aferenta noului model i20 va fi completată in 2015 cu un motor pe benzina de 1,0 litri, cu turbocompresor, in trei cilindri. Noul Kappa T-GDI de 1,0 litri este primul dintr-o generatie de motoare pe benzina cu turbocompresor de capacitate mica, asigurand performante imbunatatite, placerea condusului si eficienta. Dezvoltat in Centrul Tehnic European din Rüsselsheim, motorul T-GDI de 1,0 litri poate genera pana la 120 CP si 172 Nm de cuplu motor.
Allan Rushforth, Senior Vice President si COO la Hyundai Motor Europe, a declarat: „Modelul i20 este un veritabil autovehicul european si suntem mandri sa il prezentam aici, la Paris. Cu noul propulsor de 1,0 litri ne alaturam tendintei de a realiza motoare cu turbocompresor de capacitate mica, care ofera performante deosebite in timpul condusului, fiind in acelasi timp foarte eficiente. Noul motor accentueaza angajamentul Hyundai fata de mobilitatea durabila in Europa si ofera o perspectiva asupra viitorului in domeniul sistemelor de propulsie dezvoltate de Hyundai.”
Pentru a-si consolida pozitia in domeniul dezvoltarii mobilitatii durabile, Hyundai va prezenta si un motor de 1,4 litri pe benzina cu injectie directa cu turbocompresor (gasoline direct injected -T-GDI) eficient din punct de vedere al consumului de combustibil, o versiune hibrid de 48 volti a modelului i40 si un model i30 alimentat cu gaz natural comprimat (GNC).