- Modelele Hyundai Tucson si Accent au obtinut premiul "J.D. Power Initial Quality"
- Compania ocupa pentru al doilea an consecutiv locul al patrulea in industrie
- Elantra si Santa Fe incheie competitia pe locul secund, pe segmentele din care fac parte
Hyundai s-a clasat pe locul al patrulea global in cadrul studiului J.D. Power 2015 U.S. Initial Quality StudySM (IQS) si pe locul secund in randul marcilor auto non-premium. In plus, Hyundai Tucson si Accent au obtinut titlul suprem – "Highest initial quality" – in categoriile SUV de mici dimensiuni si respectiv vehicule mici, pentru al doilea an consecutiv.
„Hyundai si-a propus sa ofere clientilor sai vehicule de exceptie”, a declarat Frank Ferrara, vice-presedinte executiv, responsabil Satisfactie Clienti, Hyundai Motor America. „Acordam o atentie deosebita atat imbunatatirii calitatii modelelor existente, cat si lansarii de noi autovehicule de cea mai inalta calitate. Rezultatele obtinute evidentiaza cat de bine am reusit sa comunicam cu toti clientii nostri.”
IQS, aflat in al 29-lea an de existenta, este o referinta in domeniul evaluarii calitatii vehiculelor noi, analiza fiind realizata la 90 de zile de la achizitia autovehiculului. Conform acestui studiu, proprietarii modelelor Tucson si Accent au declarat cel mai redus numar de probleme pe segmentele SUV de mici dimensiuni, respectiv autovehicule de mici dimensiuni.
„Segmentele SUV de mici dimensiuni si autovehiculele de mici dimensiuni sunt printre cele mai populare astazi, iar fiecare constructor auto propune modele competitive pentru aceste clase, oferind astfel o oferta bogata consumatorului”, a declarat Mircea Gradu, director executiv, responsabil inginerie si calitate, Hyundai Motor America. „Ambele modele, Accent si Tucson, s-au clasat pe locul intai, din punct de vedere al calitatii, in segmente foarte aglomerate ca oferta.”
In total, Hyundai a insumat patru modele clasate pe primele doua pozitii in segmentele din care fac parte, dintre care doua modele clasate pe primul loc – Tucson si Accent – si doua modele pe locul secund – Elantra si Santa Fe. Hyundai a inregistrat in total 95 de probleme la 100 de vehicule, cu 17 mai putine decat media din industrie. Rezultatele din acest an plaseaza Hyundai pentru a patra oara in primele patru cele mai performante marci din industrie. IQS 2015 se bazeaza pe raspunsurile a peste 84.000 de cumparatori ai modelelor lansate in 2015, contactati la 90 de zile de la achizitie. Studiul include un chestionar de 233 de intrebari, conceput pentru a oferi producatorilor auto informatii menite sa faciliteze identificarea diferitelor probleme ale modelelor lansate si sa genereze ameliorarea acestora.