Hyundai Motor sustine Campionatul European de Fotbal UEFA EURO 2016

Hyundai Motor sustine Campionatul European de Fotbal UEFA EURO 2016
  • Peste 9.000 de pasionati ai fotbalului sunt asteptati pentru a viziona competitia in cadrul spatiilor special amenajate Fan Parks, din Anglia si Republica Ceha
  • Hyundai a asigurat o flota de 428 de autovehicule pentru buna desfasurare a campionatului

Hyundai este partener al Campionatului European de Fotbal, care se va desfasura pana la data de 10 iulie 2016. In acest sens, au fost amenajate doua zone dedicate iubitorilor de fotbal, in Anglia si Republica Ceha. In plus, pentru a oferi experiente memorabile suporterilor EURO 2016, producatorul auto a demarat campania „Real Fans First” (Suporterii adevarati au intotdeauna prioritate).

In zonele special amenajate din Londra, King’s Cross Square, si din Praga, Zlute Lazne, vor fi proiectate meciurile de fotbal disputate pe intreaga durata de desfasurare a campionatului. Spatiul din Londra reprezinta una dintre cele mai mari statii de transport din oras, fiind primul Hyundai Fan Park acoperit, proiectat sa gazduiasca 1.000 de persoane in timpul vizionarii meciurilor de fotbal. In Praga, 8.000 de suporteri sunt asteptati sa sustina echipa nationala.

Pe durata de desfasurare a Campionatului European de Fotbal, autovehiculele Hyundai livrate organizatorilor vor asigura buna gestionare a celui de-al doilea cel mai vizionat turneu de fotbal la nivel mondial. Dintre cele 428 de modele furnizate, 363 sunt vehicule pasageri, printre care Santa Fe, Tucson si i30, iar 65 reprezinta autovehicule comerciale H350, unitatile urmand a fi predate catre distribuitorii marcii la sfarsitul competitiei.

In plus, autobuzele echipelor nationale vor fi inscriptionate cu logo-ul Hyundai, alaturi de sloganul dedicat fiecarei tari participante la Campionatul European de Fotbal, ales prin intermediul campaniei „Be there with Hyundai”. Actiunea a avut loc in perioada premergatoare evenimentului, putand fi accesata la http://www.uefa.com/uefaeuro/be-there-with-hyundai/index.html.

Sub sloganul „Real Fans First”, Hyundai a demarat o serie de activitati dedicate imbunatatirii experientei iubitorilor de fotbal. In acest sens, in aprilie 2016 a fost lansata platforma „Digital Fan Park”, un spatiu online interactiv, accesat la http://euro2016.hyundai.com. In plus, incepand cu 10 iunie suporterii vor avea sansa de a inregistra predictii cu privire la rezultatele meciurilor si de a castiga premii, prin intermediul jocului UEFA EURO 2016 Hyundai Predictor, disponibil la http://europredictor.uefa.com/.

Producatorul auto a lansat clipuri video online pentru sustinerea evenimentului. Primul videoclip „Euro 2016 is coming” (Se apropie marele moment: EURO 2016) a inregistrat un numar de 34 de milioane de vizualizari pe YouTube (http://youtube/bJ0yLPMpeFU), in timp ce al doilea spot, „The wait” (Asteptarea), a fost lansat pe platforma online incepand cu 1 iunie (http://youtube/GBuPeSTfBp). De asemenea, Hyundai va demara o campanie TV dedicata Campionatului European de Fotbal, pe durata turneului.

Pentru a prezenta trofeul UEFA EURO 2016 a fost organizat un tur in 12 dintre cele 25 de orase ale tarii gazda, Franta, in perioada 1 aprilie – 9 iunie. In plus, pe durata competitiei, autovehiculele Hyundai vor fi expuse in interiorul stadioanelor pe care se vor disputa meciurile de fotbal. Mai mult, zonele UEFA dedicate fanilor vor fi deschise in orasele Paris, Lion, Marsilia, Lens si Toulouse.

Hyundai Motor este partener oficial al Campionatului European de Fotbal UEFA de 16 ani, asigurand autivehiculele necesare pentru transportul in siguranta al echipelor nationale de fotbal, jucatorilor, oficialilor si invitatilor.

Debug: OFF