- Hyundai Motorsport s-a clasat pe pozitia a opta in Raliul Germaniei, cu Hayden Paddon
- Echipa a obtinut sase victorii de proba speciala in cadrul acestei curse
- Dani Sordo a castigat ultima speciala a raliului si cele cinci puncte bonus acordate in Power Stage
Hyundai Motorsport a avut un sfarsit de saptamana dificil in Raliul Germaniei, etapa a zecea din Campionatul Mondial FIA (WRC).
Hayden Paddon si Seb Marshall au incheiat cursa pe pozitia a opta, fiind cel mai bine clasat echipaj Hyundai Motorsport. Dani Sordo si Marc Martí, precum si Thierry Neuville si Nicolas Gilsoul au continuat competitia conform regulamentului Rally 2.
Potentialul echipei a fost demonstrat prin castigarea a sase probe speciale, Dani Sordo fiind cel mai rapid in Power Stage, ceea ce a condus la acumularea a cinci puncte suplimentare.
„Am avut o evolutie constanta si ne-am imbunatatit performantele comparativ cu anul trecut. Stiam ca acesta va fi unul dintre cele mai dificile raliuri ale sezonului pentru noi. Astept cu nerabdare finalul de sezon din Europa, in cadrul caruia doresc sa obtinem rezultate cat mai bune”,a declarat Hayden Paddon.
Sordo si Marc Martí au castigat cinci probe speciale, inclusiv Power Stage.
„Raliul acesta nu a decurs asa cum ne-am fi dorit, insa victoria din Power Stage reprezinta un rezultat pozitiv. Ne vom pregati pentru etapa din Spania, in cadrul careia voi face tot posibilul sa inchei pe podium”,a mentionat Dani Sordo.
„Sunt dezamagit de rezultatul de aici. Sezonul inca nu s-a incheiat si voi concura in ultimele trei etape pentru clasarea pe podium”,a adaugat Thierry Neuville.
Dupa etapa din Germania, Hyundai Motorsport se va intoarce la uzina din Alzenau si va intensifica pregatirile pentru ultima parte a sezonului.
„Consideram ca puteam obtine rezultate bune aici, insa dintr-o serie de motive nu am reusit. Stim cat de competitiv este modelul Hyundai i20 Coupe WRC motiv pentru care ne este greu sa acceptam acest rezultat”,a declarat Michel Nandan, directorul echipei.
Urmatoarea etapa a campionatului este programata in perioada 5 – 8 octombrie. Raliul Spaniei este singura proba care se desfasoara pe suprafata mixta - macadam si asfalt.
REZULTATE RALIUL GERMANIEI
1. O. Tänak/ M. Järveoja - Ford Fiesta WRC 2:57:31.7
2. A. Mikkelsen/ A. Jaeger - Citroën C3 WRC +16.4
3. S. Ogier/ J. Ingrassia - Ford Fiesta WRC +30.4
4. J. Hänninen/ K. Lindström - Toyota Yaris WRC +1:49.2
5. C. Breen/ S. Martin - Citroën C3 WRC +2:01.5
6. E. Evans/ D. Barritt - Ford Fiesta WRC +2:03.4
7. J.M. Latvala/ M. Anttila - Toyota Yaris WRC +3:58.2
8. H. Paddon/ S. Marshall - Hyundai i20 Coupe WRC +4:32.4
Clasament general piloti (dupa etapa a 10-a) – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
1. S. Ogier 177 puncte
2. T. Neuville 160 p
3. O. Tanak 144 p
4. J.M. Latvala 123 p
5. D. Sordo 89 p
6. E. Evans 87 p
7. C. Breen 64 p
8. J. Hänninen 58 p
9. H. Paddon 55 p
10. E. Lappi 49 p
Clasament general constructori (dupa etapa a 10-a) – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
1. M-Sport World Rally Team 325 puncte
2. Hyundai Motorsport 261 p
3. Toyota Gazoo Racing World Rally Team 213 p
4. Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team 163 p