Hyundai Motorsport se afla in lupta pentru punctele din Power Stage

Hyundai Motorsport se afla in lupta pentru punctele din Power Stage
  • Thierry Neuville a cedat pozitia de lider in Raliul Monte-Carlo pe ultima speciala de sambata  (Bayons-Breziers 2)
  • Belgianul inregistra un avans de peste 50 de secunde fata de urmatorul clasat
  • Dani Sordo a avut o zi mai buna pana pe ultima speciala a zilei, cand a pierdut peste un minut din cauza unei probleme la servodirectie

Echipa Hyundai Motorsport a pierdut sansa de a castiga Raliul Monte-Carlo, prima etapa din sezonul 2017 in WRC, pe ultima speciala de sambata, atunci cand Thierry Neuville a avut o iesire in decor, care s-a soldat cu avarierea masinii.

Neuville a reusit sa mareasca avansul la peste 50 de secunde inaintea specialei cu numarul 13 (Bayons-Breziers). Pe ultima proba a zilei, pilotul belgian a iesit foarte larg dintr-un viraj lent si, in urma impactului, suspensia a cedat. Neuville si Nicolas Gilsoul, copilotul sau, au reusit sa remedieze partial defectiunea si au ajuns inapoi in parcul de service.

Pe aceeasi speciala, Dani Sordo si Marc Martí, copilotul sau, au inregistrat probleme la servodirectie si au pierdut peste un minut. Pilotul spaniol a ramas insa pe locul al cincilea in clasamentul general.

„Am avut mai multa incredere in modelul Hyundai i20 Coupe WRC si acest lucru s-a vazut imediat in evolutia noastra pe probe. Trebuie sa mai lucram la setarile masinii, dar timpii nostri au fost mai buni si acest lucru imi ofera incredere. Din pacate, pe ultima speciala am ramas fara servodirectie si am pierdut peste un minut. Ma bucur insa ca am ajuns in parcul de service si sper sa putem incheia cu rezultate bune acest raliu”,a declarat Dani Sordo.

Neuville si Gilsoul au fost in centrul atentiei pe probele de sambata. Echipajul belgian s-a impus pe PS9 (Lardier et Valenca – Oze). Dupa incidentul de pe PS13, Neuville a retrogradat pe pozitia a saisprezecea, iar obiectivul pentru ultima zi este sa acumuleze cat mai multe puncte in Power Stage.

„Pe bucla de dupa-amiaza am avut o abordare mai prudenta, dar din pacate am facut si o greseala. Am iesit prea larg dintr-un viraj si am simtit ca a cedat suspensia si ne-am oprit pentru a incerca sa remediem defectiunea. Acum stim care este potentialul masinii si sper sa putem acumula maximum de puncte in Power Stage”,a mentionat Neuville.

In ciuda problemelor de sambata, echipa Hyundai Motorsport este optimista in ceea ce priveste editia din acest an a Campionatului Mondial de Raliuri.

A fost o zi tipica pentru Raliul Monte-Carlo. Cel mai important este insa potentialul noului model Hyundai i20 Coupe WRC si cred ca vom avea un sezon mai bun incepand de acum. Echipa a pregatit masinile pentru ultima zi si sper sa mai castigam cateva probe speciale si punctele din Power Stage”,a adaugat Michel Nandan, directorul echipei.

Duminica, in ultima zi din Raliul Monte-Carlo, sunt programate doua probe distincte (Luceram – Col St. Roch si La Bollène Vésubie – Peira Cava) care vor fi parcurse de doua ori. Echipajele nu vor avea niciun parc de service, alegerea pneurilor pentru toata ziua urmand sa se realizeze inainte de start.

Ultima proba (PS17) are rol de Power Stage si, conform regulamentului din sezonul 2017, primii cinci piloti vor acumula aici puncte suplimentare.

REZULTATE RALIUL MONTE-CARLO (DUPA A TREIA ZI)
1. S. Ogier J. Ingrassia Ford Fiesta WRC 3:26:10.7
2. O. Tanak M. Jarveoja Ford Fiesta WRC +47.1
3. J. M. Latvala M. Anttila Toyota Yaris WRC +2:20.6
4. C. Breen S. Martin Citroën DS3 WRC +3:47.3
5. D. Sordo          M. Martí         Hyundai i20 Coupe WRC   +4:03.2
6. E. Evans D. Barritt Ford Fiesta WRC +7:27.2
7. A. Mikkelsen A. Jaeger Škoda Fabia R5 +9:15.2
8. J. Kopecky P. Dresler Škoda Fabia R5 +12:34.4

16. T. Neuville     N. Gilsoul        Hyundai i20 Coupe WRC   +32:44.7

Despre Hyundai

Debug: OFF