Hyundai a incheiat un parteneriat strategic cu Uber. Prin intermediul acestei asocieri, cele doua companii vor explora modul in care pot accelera utilizarea BEV-urilor si a infrastructurii autovehiculelor electrice in orasele europene (Marea Britanie, Franta si Olanda). Conducatorii auto parteneri din aplicatia Uber vor avea acces la modelele IONIQ Electric si KONA Electric, precum si la viitoarele autovehicule electrice ale gamei.
Asocierea fost comunicata de catre compania Uber, al carei obiectiv este de a deveni, pana in anul 2030, o platforma de mobilitate cu emisii zero. Pana in anul 2025, 50% dintre calatoriile din sapte capitale europene (Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra, Madrid si Paris) vor fi realizate de catre conducatorii auto Uber la volanul autovehiculelor electrice. Aceste orase vor reprezenta 80% din afacerile europene Uber pana la sfarsitul anului 2021.
„Hyundai va facilita tranzitia conducatorilor auto parteneri Uber catre BEV-uri, implicandu-se astfel in procesul de electrificare a calatoriilor pentru clientii din Europa”, a declarat Michael Cole, President & CEO - Hyundai Motor Europe. „Prin intermediul acestui parteneriat, Hyundai are oportunitatea de a prezenta avantajele modelelor IONIQ Electric si KONA Electric unui numar tot mai mare de clienti, contribuind totodata la reducerea emisiilor de CO2 din marile orase europene.”
„Asocierea cu Hyundai contribuie la indeplinirea obiectivului Uber - de electrificare a platformei din Europa”, a mentionat Anabel Diaz, Regional Manager for EMEA, Uber. „Avand in vedere responsabilitatea noastra fata de conducatorii auto, de piloti si de orase, avem o serie de angajamente ambitioase pentru a sprijini tranzitia catre autovehiculele electrice.”
In viitor, cele doua companii au ca obiectiv dezvoltarea de proiecte comune de marketing si de educatie, cu scopul de a promova autovehiculele electrice si beneficiile asociate acestora pentru conducatorii auto parteneri de la Uber, precum si pentru a oferi drive teste care sa ofere utilizatorilor ocazia de a cunoaste autovehiculele.
Electromobilitatea Hyundai
Odata cu dezvoltarea modelelor electrificate precum IONIQ Electric si KONA Electric, Hyundai si-a consolidat pozitia de lider in domeniul mobilitatii electrice. Obiectivele companiei vizeaza comercializarea unui numar de 670.000 de autovehicule cu emisii zero anual si pozitionarea printre primii trei producatori de vehicule electrice la nivel global pana in anul 2025. Hyundai ofera in acest moment cea mai diversificata gama de sisteme de propulsie electrificata de pe piata.