Pentru lansarea primului SUV sub-compact al marcii, Hyundai colaboreaza cu personalitati indraznete, ca parte esentiala a campaniei "You drive it. You define it". Grupul este format din cinci antreprenori de succes din domenii variate: de la designer la producator muzical sau la consilier de imagine. Marina Hoermanseder, Jan Blomqvist, Gala Gonzalez, Mariano Di Vaio si Freddie Harrel au raspuns pozitiv provocarii Hyundai.
Marina Hoermanseder (www.marinahoermanseder.com, www.instagram.com/marinahoermanseder) este designer si traieste la Berlin. Dupa ce si-a fondat propria casa de moda in 2013, artista si-a continuat ascensiunea, ajungand sa colaboreze cu vedete precum Lady Gaga si Rihanna. „Daca iti urmezi idealurile esti mult mai aproape de fericire decat daca tii cont numai de regulile si asteptarile celorlalti. Nu urmez tendintele. Ma las condusa de creativitate”, afirma designerul si mentorul Consiliului Modei din Germania.
Jan Blomqvist (www.janblomqvist.com, www.facebook.com/blomqvist.music) este artist solo si lider de formatie, locuieste la Berlin si s-a facut remarcat in muzica electronica si clubsoul. Videoclipul sau de pe Youtube de la concertul care a avut loc pe acoperisul clubului Weekend i-a adus recunoasterea pe scena internationala. „Ai rabdare cu tine. Da-ti a doua sansa si ai incredere in tine. Mi-a luat 15 ani sa reusesc, a fost un drum foarte lung, dar am fost foarte determinat sa fac muzica”, mentioneaza Jan.
Gala Gonzalez (www.amlul.com, www.instagram.com/galagonzalez) locuieste la Londra si este blogger de moda, DJ si designer. In 2007, atunci cand a infiintat "Amlul by Gala Gonzalez", a fost primul blogger de moda spaniol. De atunci, a fost top model in campanii internationale. „Indiferent ce vrei sa faci, trebuie sa fii convins ca vei reusi. Nu te opri asupra unui singur lucru, cand poti sa faci atat de multe”, a adaugat creatoarea.
Mariano Di Vaio (www.mdvstyle.com, www.instagram.com/marianodivaio) este blogger de moda, designer si actor. "MDV Style", infiintat in anul 2012, este astazi unul dintre cele mai apreciate blog-uri de moda din lume. Pe langa ocupatia de top model pentru designeri faimosi, este si stilist. „Cea mai importanta lectie a fost probabil sa-i ascult pe toti, sa tin cont de recomandarile celor din jurul meu si apoi sa fac de fapt ce vreau eu”, a declarat antreprenorul.
Freddie Harrel (www.freddieharrel.com, www.instagram.com/freddieharrel) traieste la Londra si este blogger de moda, stilist personal si consultant de imagine. Si-a infiintat blog-ul acum patru ani. Ca feminista declarata a lansat de curand atelierele SHE Unleashed, pentru a arata femeilor cum isi pot pastra increderea, fericirea si iubirea de sine. „Imi place ideea de a putea sa ma exprim si de a scoate la iveala multiplele fatete ale personalitatii mele. Nu va comparati cu cei din jurul vostru. Doar asa am reusit sa fac cu adevarat ce imi doream in viata”, a adaugat Freddie.
Cu un design avangardist si echipamente de top, Kona a fost conceput pentru a veni in intampinarea clientilor cu un stil de viata dinamic. Denumirea "Kona" are ca sursa de inspiratie regiunea cu acelasi nume din Hawaii, recunoscuta pentru atmosfera vibranta, similara stilului impresionant al noului model. Kona se alatura Tucson, Santa Fe si Grand Santa Fe, devenind cel de-al patrulea membru al familiei Sport Utility Vehicle din Europa.