Hyundai prezinta modelul concept electric „Prophecy”

Hyundai prezinta modelul concept electric „Prophecy”

HYUNDAI PREZINTA MODELUL CONCEPT ELECTRIC „PROPHECY”



Hyundai a dezvaluit conceptul electric „Prophecy” in cadrul unei prezentari video, care poate fi vizionata accesand https://www.youtube.com/watch?v=rtNfQuez_V0. Noul model, care este inspirat de filosofia de design „Sensuous Sportiness”, incorporeaza conceptul „Optimistic Futurism”, cu scopul de a adauga valoare emotionala experientei de condus.

Cu aceasta ocazie, oficialii Hyundai - Thomas Schemera, Head of Product Division Hyundai Motor Group; Luc Donckerwolke, Chief Design Officer Hyundai Motor Group si Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product Hyundai Motor Europe - au oferit detalii despre strategia de electrificare a companiei.

Pana in anul 2025, Hyundai va extinde gama de produse pana la 44 de vehicule electrificate, cu o investitie de aprox. 50 de miliarde de euro in cercetarea si dezvoltarea viitoarelor tehnologii. Obiectivele companiei vizeaza comercializarea unui numar de 670.000 de autovehicule electrice si fuel cell si pozitionarea printre primii trei furnizori de EV la nivel mondial. In Europa, pana la finalul anului 2020, peste 75% dintre autovehiculele gamei vor fi electrificate, scopul producatorului fiind de a furniza aprox. 80.000 de unitati cu emisii zero.

„Prophecy” urmeaza formele si proportiile conceptului „45” prezentat anul trecut, fiind inspirat de filosofia de design Hyundai „Sensuous Sportiness”, caracterizata prin linii simple si structuri minimaliste. Autovehiculul dispune de o silueta iconica, cu proportii perfecte inspirate de un design aerodinamic. Utilizand un ampatament extins si console de dimensiuni reduse, echipa de designeri Hyundai a obtinut Ultimate Automotive Form, caracterizata prin suprafete fluide, design armonios si functionalitate.

„Prophecy stabileste un nou standard in segmentul EV si poarta viziunea de design Hyundai catre noi orizonturi”, a declarat SangYup Lee, Head of Hyundai Global Design Center. 

Avand la baza filosofia Hyundai „Sensuous Sportiness”, profilul se remarca printr-o linie curba continua, care subliniaza designul atemporal. Linia dinamica si eleganta a autovehiculului, creata de aripile din spate, genereaza senzatia de miscare, chiar si atunci cand stationeaza.

Designul se remarca printr-o aerodinamica excelenta, caracteristica specifica unui autovehicul electric. Jantele permit canalizarea aerului spre partea laterala a caroseriei, efectul fiind amplificat de spoilerul spate integrat, prin gestionarea fortei de apasare care imbunatateste stabilitatea autovehiculului, la deplasarea cu viteza mare.

Utilizarea unui material transparent permite vizualizarea componentelor functionale din interior. Aceasta caracteristica de design se regaseste la nivelul spoilerului, al farurilor si al sistemului de monitorizare video (CMS), accentuand atractivitatea modelului.

Tehnologia de iluminare utilizata pentru prima data la conceptul „45” a fost perfectionata, fiind acum integrata in faruri, lampa din spate si spoiler. Pe viitor, aceasta semnatura luminoasa va reprezenta un element specific de design pentru gama de modele Hyundai.

Apartenenta conceptului „Prophecy” la segmentul EV se remarca si in cazul podelei. Grila de aerisire lata, montata sub bara de protectie, canalizeaza aerul pentru o racire eficienta a bateriilor.

„Prophecy” utilizeaza o tehnologie de condus autonom. In locul volanului clasic exista doua joystick-uri, unul pe consola centrala, iar celalalt pe garnitura portierei. Conducatorul auto poate controla autovehiculul dintr-o pozitie confortabila, avand parte de o experienta de condus intuitiva. Mai mult, acesta poate accesa o gama diversificata de functii, care pot fi selectate prin intermediul butoanelor integrate in joystick-uri. Modificarile de design obtinute prin utilizarea joystick-urilor confera pasagerilor o vizibilitate sporita.

La interior au fost utilizate materiale ecologice. Prizele de aer exterioare, amplasate in partea inferioara a portierelor, contribuie la optimizarea fluxului de aer prin intermediul sistemului „Clean Air Technology”.

Denumirea modelului concept reflecta rolul pe care il are aceasta lansare. „Prophecy” prefigureaza directia de design a viitoarelor modele Hyundai, stabilind in acelasi timp un etalon pentru autovehiculele electrice ale gamei.


Debug: OFF