HYUNDAI PREZINTA PRIMELE IMAGINI ALE NOII GENERATII I30
- Noua generatie a modelului i30 va contribui la cresterea succesului deja cladit de generatia precedenta
- Noul model Hyundai va dezvalui ultima evolutie a limbajului „sculptura fluida”
- Calitatea si rafinamentul noii generatii i30 - inspirate de segmentul superior
Hyundai prezinta primele imagini ale noii generatii aferente modelului i30, inaintea lansarii oficiale din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt 2011 (IAA) de saptamana viitoare, etaland un nou design captivant pentru cel mai bine vandut vehicul din segmentul C al marcii.
Hyundai se asteapta ca noua generatie sa construiasca mai departe, peste fundatia ridicata de succesul modelului i30 precedent – primul model al companiei al carui nume incepea cu prefixul „i”, pionierul care a introdus noua nomenclatura si a anuntat noua era Hyundai in Europa.
i30 a fost si primul model conceput in Europa, primul model produs la fabrica din Cehia si primul Hyundai care a obtinut 5 stele in cadrul testelor Euro NCAP.
Dupa lansarea din 2007, vanzarile modelului i30 in Europa au crescut de la an la an, pana la 115.000 unitati in 2010 – cea mai mare cifra anuala de vanzari a unui model Hyundai in Europa. Vanzarile totale au atins cifra de 350.000 unitati pana la jumatatea anului 2011.
Conceputa la Centrul Tehnic Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, Germania, noua generatie i30 reprezinta o evolutie a limbajului „sculptura fluida”, afisand ADN-ul de design distinctiv al marcii.
„Noua generatie i30 se incadreaza in familia Hyundai datorita grilei frontale hexagonale si a farurilor asemanatoare unor bijuterii, precum si datorita luminilor de zi. Aceste lumini au o forma unghiulara intr-un canal cu margini line, oferind mai multa personalitate vehiculului, precum si senzatia de rafinament si lux”, a declarat Thomas Bürkle, designer sef al Centrului Tehnic Hyundai Motor Europa.
„Conturand profilul noii generatii i30, designul prezinta o linie puternica, plina de caracter, trasata din fata pana la pasajele rotilor spate, continuandu-se pana la lampile spate. O alta linie ridica flancul masinii, creand un joc de umbra si lumina – o trasatura fundamentala a sculpturii fluide”, a concluzionat Thomas Bürkle.
„Consideram ca noua generatie i30 va atrage tinerii si consumatorii progresivi, ce nu isi doresc doar o masina performanta, ci si o masina atragatoare. In acest fel, noua generatie a modelului i30 va contribui la viitorul succes in vanzari, la cresterea notorietatii marcii si va imbunatati perceptia despre marca Hyundai in randul consumatorilor europeni”, a afirmat Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europa.
„Masina a fost conceputa pentru a concura cu principalele vehicule ale segmentului C si pentru a se alatura modelului i40 ca punct de referinta in ceea ce priveste calitatea Hyundai. Pachetul de servicii pentru clienti „Five Year Triple Care” va reprezenta un atu important in diferentierea noului model i30 intr-o clasa foarte competitiva”, a adaugat Allan Rushforth.
Pachetul „Five Year Triple Care” include 5 ani de garantie integrala fara limita de kilometri, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani de verificari tehnice gratuite.
Debutul oficial al noului i30 are loc odata cu conferinta de presa a Hyundai in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt 2011, programata a avea loc in hala 6, marti - 13 septembrie 2011 - la ora 12:00 (CET).