Hyundai va demara actiunea „A Matchday in Europe” dedicata fanilor fotbalului

Hyundai va demara actiunea „A Matchday in Europe” dedicata fanilor fotbalului
  • Programul va fi lansat in colaborare cu cele cinci cluburi partenere Hyundai: AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC si Olympique Lyonnais;
  • Videoclipul dedicat actiunii prezinta experientele traite de suporteri in ziua unui meci.

Hyundai va demara programul „A Matchday in Europe”, parte a campaniei „For the Fans” dedicata fanilor fotbalului de la cluburile partenere din Europa (AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC si Olympique Lyonnais).

Actiunea este promovata printr-un clip video, primele secvente fiind dezvaluite inainte de lansarea oficiala care va avea loc pe data de 27 martie. In cadrul materialului video sunt prezentati 18 suporteri ai cluburilor partenere Hyundai, dar si legende ale fotbalului european. „A Matchday in Europe” evidentiaza rolul important pe care fanii il au in sustinerea cluburilor. Cu acesta ocazie, iubitorii acestui sport sunt incurajati sa-si exprime devotamentul fata de echipa favorita. Obiectivul campaniei „For the Fans”, lansata la inceputul sezonului 2018/19, este de a oferi experiente memorabile construite in spiritul inovator si progresist al brandului.

Hyundai este partener FIFA inca din anul 1999, a fost partener UEFA timp de 18 ani (pana in 2017) si va continua implicarea in fotbal alaturi de echipe nationale si cluburi individuale in multe tari.

Debug: OFF