Ioniq Electric a fost desemnat campionul valorii reziduale de Auto Bild si Eurotax Schwacke din Germania

Ioniq Electric a fost desemnat campionul valorii reziduale de Auto Bild si Eurotax Schwacke din Germania
  • Hyundai Ioniq Electric castiga acest premiu la categoria „Vehicule Electrice”
  • Valoarea reziduala ridicata are un impact pozitiv asupra conditiilor de finantare
  • Ioniq este primul model din lume echipat cu trei tipuri de grupuri motopropulsoare electrice

Hyundai a obtinut un nou premiu important in Germania: revista Auto Bild si compania independenta de cercetare de piata, Eurotax Schwacke, au desemnat Hyundai Ioniq Electric „Wertmeister 2017” (campion al valorii) in clasa vehiculelor electrice, ca o recunoastere a valorii sale reziduale superioare. Ioniq Electric a castigat la clasa „Vehicule electrice”. Datele evidentiaza faptul ca, dupa o perioada de patru ani de la achizitionare si 10.000 de km parcursi, Ioniq Electric si Hibrid isi vor mentine 60,65% din pretul initial.

„Suntem mandri ca Ioniq Electric a fost desemnat "Wertmeister 2017". Distinctia reconfirma increderea pe care o avem in acest model, care ofera cea mai buna garantie, o autonomie excelenta si dotari avansate de siguranta si conectivitate, la un pret competitiv – mobilitate electrica fara compromis. Dupa lansarea Ioniq Hibrid si Electric, gama va fi completata de versiunea Plug-in, care va fi disponibila din aceasta vara”,a declarat Thomas A. Schmid, Directorul Executiv Hyundai Motor Europe.

Garantia de cinci ani fara limita de kilometri este, de asemenea, foarte apreciata de clienti. Acest pachet este valabil pentru toate unitatile achizitionate de la distribuitorii autorizati Hyundai. Pentru bateria de inalta tensiune, producatorul auto ofera o garantie si mai mare, de opt ani sau 200.000 de kilometri.

Ioniq este primul model din lume echipat cu trei tipuri de grupuri motopropulsoare electrice - hibrid, electric si plug-in. Ioniq face parte din strategia Hyundai la nivel mondial, care sustine lansarea a 14 autovehicule cu emisii reduse pana in anul 2020, printre care cinci vehicule hibrid, patru plug-in hibrid, patru electrice si un model pe baza de pila de combustie.

Date privind consumul:

Ioniq Electric

Baterie de 28 kWh - eficienta bateriei: 11,5 kWh/ 100 km; emisii de CO2: 0 g/ km

Ioniq Hibrid*

1,6 GDi/ baterie de 1,56 kWh; consum de combustibil in ciclu combinat: 3,9 - 3,4 l/ 100 km; urban: 3,9 - 3,4 l/ 100 km; extraurban: 3,9 - 3,6 l/ 100 km; emisii de CO2 in ciclu combinat: 92 - 79 g/ km

Ioniq Plug-in**

1,6 GDi/ baterie de 8,9 kWh; consum de combustibil in ciclu combinat: 1,1 l/ 100 km; eficienta bateriei: 9,4 kWh/ 100 km; emisii de CO2 in ciclu combinat: 26 g/ km

* In functie de nivelul de echipare si tipul de anvelope

** Valorile sunt aproximative, nu sunt inca omologate si de aceea pot suferi modificari.

Debug: ON