Ioniq Electric a fost desemnat campionul valorii reziduale de catre Auto Bild si Eurotax Schwacke din Germania, pentru a doua oara consecutiv

Ioniq Electric a fost desemnat campionul valorii reziduale de catre Auto Bild si Eurotax Schwacke din Germania, pentru a doua oara consecutiv
  • Ioniq Electric a obtinut acest premiu la categoria „Vehiculel Electrice”, pentru a doua oara consecutiv;
  • Valoarea reziduala ridicata are un impact pozitiv asupra conditiilor de finantare;
  • Ioniq este primul model din lume echipat cu trei tipuri de grupuri motopropulsoare electrice.


Hyundai a obtinut un nou premiu important in Germania: revista Auto Bild si compania independenta de cercetare de piata, Eurotax Schwacke, au desemnat Hyundai Ioniq Electric „Wertmeister 2018” (campion al valorii) in clasa vehiculelor electrice, ca o recunoastere a valorii reziduale superioare. Ioniq Electric a castigat la clasa „Vehicule electrice”. Datele evidentiaza faptul ca, dupa o perioada de patru ani de la achizitionare si 10.000 de km parcursi, Ioniq Electric isi va mentine 58,61% din pretul initial.

„Suntem mandri ca Ioniq Electric a fost desemnat „Wertmeister 2018”. Distinctia reconfirma increderea pe care o avem in gama de modele Ioniq, care ofera cea mai buna garantie, o autonomie excelenta si dotari avansate de siguranta si conectivitate”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Productla Hyundai Motor Europe.

Garantia de 5 ani fara limita de kilometri este, de asemenea, foarte apreciata de catre clienti. Acest pachet este valabil pentru toate unitatile achizitionate de la distribuitorii autorizati Hyundai. Pentru bateria de inalta tensiune, producatorul auto ofera o garantie mare, de 8 ani sau 200.000 de kilometri.

Ioniq este primul model din lume echipat cu trei tipuri de grupuri motopropulsoare electrice - hibrid, electric si plug-in. Ioniq face parte din strategia Hyundai la nivel mondial, care sustine lansarea a 18 autovehicule cu emisii reduse pana in anul 2025, printre care opt vehicule hibrid, patru plug-in hibrid, cinci electrice si un model pe baza de pila de combustie.

Date privind consumul:

Ioniq Electric

Baterie de 28 kWh - eficienta bateriei: 11,5 kWh/ 100 km; emisii de CO2: 0 g/ km

Ioniq Hibrid

1,6 GDi/ baterie de 1,56 kWh; consum de combustibil in ciclu combinat: 3,9 - 3,4 l/ 100 km; urban: 3,9 - 3,4 l/ 100 km; extraurban: 3,9 - 3,6 l/ 100 km; emisii de COin ciclu combinat: 92 - 79 g/ km

Ioniq Plug-in

1,6 GDi/ baterie de 8,9 kWh; consum de combustibil in ciclu combinat: 1,1 l/ 100 km; eficienta bateriei: 9,4 kWh/ 100 km; emisii de CO2 in ciclu combinat: 26 g/ km

Debug: OFF