Noul Hyundai Tucson inregistreaza o valoarea reziduala crescuta

Noul Hyundai Tucson inregistreaza o valoarea reziduala crescuta
  • Valoarea reziduala medie, dupa trei ani, in crestere cu 8% fata de versiunea precedenta
  • Designul atragator, calitatea si costurile de intretinere amplifica valoarea reziduala
  • Pachetul de cinci ani garantie fara limita de kilometri constituie un alt avantaj fata de competitie

Noul model Hyundai Tucson va avea cea mai buna valoare reziduala din clasa din care face parte, conform unor studii independente realizate in Europa. Analiza, efectutata pe primele cinci piete din regiune, sustine o crestere cu 8% a valorii, dupa o perioada de utilizare de trei ani, fata de versiunea precedenta.      

Cercetarea a fost realizata in Germania, Italia si Spania de catre EurotaxGlass, in Franta de publicatia L’Argus, iar in Marea Britanie de catre CAPAutomotive. Toate studiile au relevat valori reziduale impresionante pentru noul Tucson. Datele evidentiaza ca, in medie, noul Tucson isi va mentine 49% din valoarea initiala dupa trei ani, cu 8% mai mult decat modelul anterior. Rapoartele sustin ca modelul se va situa deasupra mediei segmentului C, pe toate cele cinci piete, pastrandu-si cu 2,4% mai mult din valoare dupa aceeasi perioada.   

Printre atuurile modelului Hyundai se numara: pachetul de cinci ani garantie fara limita de kilometri, care contribuie la consolidarea perceptiei de calitate, spatiul interior generos, dar si dotarile de confort. Noul Tucson a obtinut note mari si pentru designul exterior, depasindu-si concurentii directi. 

Adrian Porter, Director Flote si Remarketing Hyundai Motor Europa, a declarat: „Cu noul Tucson, facem un pas important inainte. Designul, tehnologia, dar si pachetul Hyundai de cinci ani garantie fara limita de kilometri au un efect pozitiv asupra valorii reziduale, conferind modelului un mare avantaj.”   

Conceput si produs in Europa, noul Tucson se comercializeaza in acest moment in regiune. Designul este completat de un pachet atragator de tehnologii pentru confort. Modelul a fost dezvoltat pentru a consolida succesul marcii in clasa SUV, segment pe care Hyundai a vandut peste 1,2 milioane de autovehicule in Europa.

Valori reziduale pentru fiecare tara: noul Hyundai Tucson vs. principali concurenti

Germania

Cifre valori reziduale (%)

Modele DieselVR (%)
Noul Hyundai Tucson49
Volkswagen Tiguan50
Nissan Qashqai49
Ford Kuga47
Medie Competitie49

Sursa: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

Marea Britanie

Cifre valori reziduale (%)

Modele DieselVR (%)
Noul Hyundai Tucson49
Volkswagen Tiguan46
Nissan Qashqai44
Mazda CX-546
Medie Competitie45

Sursa: CAP, 36 luni & 30.000 km p.a.

Franta

Cifre valori reziduale (%)

Modele DieselVR (%)
Noul Hyundai Tucson48
Volkswagen Tiguan46
Nissan Qashqai46
Ford Kuga43
Renault Kadjar47
Peugeot 300842
Medie Competitie45

Sursa: L’Argus, 36 luni & 30.000 km p.a.

Italia

Cifre valori reziduale (%)

Modele DieselVR (%)
Noul Hyundai Tucson46
Volkswagen Tiguan40
Nissan Qashqai44
Kia Sportage41
Medie Competitie42

Sursa: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

Spania

Cifre valori reziduale (%)

Modele dieselVR (%)
Noul Hyundai Tucson54
Renault Kadjar56
Nissan Qashqai56
Ford Kuga54
Kia Sportage50
Medie Competitie54

Source: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.

Austria

Cifre valori reziduale (%)

Modele dieselVR (%)
Noul Hyundai Tucson47
Volkswagen Tiguan46
Nissan Qashqai44
Mazda CX-547
Medie Competitie46

Source: Eurotax, 36 luni & 30.000 km p.a.


Debug: OFF