PREMIU DE PRESTIGIU PENTRU VICEPRESEDINTELE HYUNDAI MOTOR EUROPE, ALLAN RUSHFORTH
Alan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe, a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010 de catre cel mai important site web cu profil auto din Europa, Automotive News Europe.
Premiile anuale pentru excelenta in industria auto sunt considerate un reper important pentru succesul de care se bucura o marca auto si vor fi decernate oficial in cadrul unei ceremonii desfasurate la editia din acest an a Salonului Auto de la Paris. Castigatorii sunt desemnati la nivel european de catre editorii site-ului Automotive News Europe.
Jason Stein, editorul paginii web Automotive News Europe, a afirmat: „Castigatorii editiei de anul acesta au obtinut succese importante in ciuda celei mai grave recesiuni economice a ultimelor decenii. Vicepresedintele Hyundai Europe, Allan Rushforth, poate fi mandru de ceea ce a realizat in ultimul an.”
„Majoritatea producatorilor auto au beneficiat de stimulentele financiare acordate de catre guvernele europene, care i-au incurajat pe proprietari sa-si schimbe autovehiculele vechi cu unele noi, dar succesul inregistrat de marca coreeana a fost unul spectaculos. Hyundai a beneficiat de avantajele programelor tip „Rabla” pe piete precum Germania, Franta si Italia, iar la numai doi ani de la venirea sa in cadrul companiei Hyundai, Rushforth a pus bazele eficientizarii activitatilor de vanzari, marketing si distributie”, a observat Stein.
Hyundai a pastrat trendul obtinut in urma diferitelor stimulente guvernamentale acordate pe intreg teritoriul Europei in 2009, sporindu-si cota de piata si volumul de vanzari in primul semestru al anului 2010. Marca a vandut 191.338 de unitati in prima jumatate a acestui an, o crestere cu 10,2% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce cota de piata a crescut la 2,6%, fata de valoarea de 2,4% inregistrata pentru intregul an 2009.
La primirea premiului, Rushforth a declarat: „Sunt incantat ca am fost desemnat cel mai bun manager european pe segmentul de vanzari si marketing in 2010 de o publicatie online cu un asemenea prestigiu. Acest premiu reflecta eforturile intense depuse de intreaga echipa in ultimele 12 luni, pentru sporirea popularitatii marcii si a volumului de vanzari.”
„Desi piata auto europeana se pregateste pentru a face fata provocarilor din urmatoarele luni, suntem rezervati, dar optimisti deoarece pentru noi va incepe cea mai aglomerata perioada de lansari de produse. Vom aduce 10 modele si versiuni noi pe piata europeana, incepand cu lansarea noului model MPV de clasa B in cadrul Salonului Auto de la Paris”, a adaugat Rushforth.