Valoarea marcii Hyundai este in crestere in clasamentul Interbrands 2015

Valoarea marcii Hyundai este in crestere in clasamentul Interbrands 2015
  • Hyundai avanseaza fata de anul precedent pana pe locul 39 in evaluarea globala realizata de Interbrand in 2015
  • Valoarea brandului a inregistrat o crestere cu 8,5% mai mult decat in 2014, ajungand la 11,3 miliarde de dolari

Hyundai este al 39-lea cel mai mare brand la nivel mondial, conform rezultatelor publicate pentru anul 2015 in clasamentul intocmit de Interbrand.

Brandului Hyundai a inregistrat o crestere cu 8,5% mai mare fata de anul precedent, fiind evaluat la valoarea de 11,3 miliarde de dolari in anul 2015. Compania este, de asemenea, clasata pe locul al saptelea in industria auto. In ultimul deceniu, valoarea Hyundai a crescut cu mai mult de 7 miliarde de dolari, producatorul auto fiind situat in momentul de fata printre cele mai mari nume la nivel global.

Intr-un mediu foarte competitiv, Hyundai a reusit sa isi dezvolte prezenta globala prin intermediul rafinamentului gamei de produse. Angajamentul continuu fata de clientii sai, de a oferi experiente peste asteptari, contribuie la obtinerea acestui rezultat”, a declarat Mike Rocha, Global Brand Valuation Director al Interbrand.

„Ne dorim sa devenim o companie pe care oamenii o indragesc pentru ceea ce reprezinta si nu doar pentru masinile pe care le creeaza”a mentionat Won Hong Cho, Chief Marketing Officer al Hyundai Motor Company.

  Topul Hyundai Motor in ultimii 10 ani (Intrebrand):

AnulPozitia in clasamentValoarea brandului (mld. $)
20153911.3
20144010.4
2013439.0
2012537.5
2011616.0
2010655.0
2009694.6
2008724.8
2007724.5
2006754.1

  Top 10 al producatorilor de autovehicule in anul 2015

LoculCompaniaValoarea brandului (mld.$)
1Toyota49.0
2BMW37.2
3Mercedes-Benz36.7
4Honda22.9
5VW12.5
6Ford11.5
7Hyundai11.3
8Audi10.3
9Nissan9.0
10Porsche8.0

 

Clasamentul Intrebrand este calculat utilizand atat bilanturile financiare ale companiilor impreuna cu activitatile de marketing, cat si potentialul de profit al fiecarui brand.

Debug: OFF