Valoarea marcii Hyundai – locul 35 in topul Interbrand 2016

Valoarea marcii Hyundai – locul 35 in topul Interbrand 2016
  • Valoarea brandului este de 12,55 miliarde de dolari, in crestere cu 11,1% comparativ cu 2015
  • Hyundai avanseaza fata de anul precedent pe pozitia a sasea in clasamentul auto la nivel mondial

Hyundai este considerat al 35-lea cel mai mare brand la nivel mondial, conform celui mai recent clasament intocmit de Interbrand, avansand cu patru pozitii comparativ cu anul 2015.

Desi pentru industria auto a fost un an dificil, valoarea marcii Hyundai a inregistrat o crestere cu 11,1% fata de anul precedent, fiind evaluata la 12,55 miliarde de dolari. In plus, compania a urcat pe locul al saselea in topul producatorilor auto la nivel mondial.

Succesul obtinut de lansarea modelelor Tucson, Creta si Sonata a condus la vanzari globale pentru Hyundai de cinci milioane de unitati. Pe viitor se asteapta ca tendinta de crestere sa fie impulsionata si de comercializarea Hyundai Ioniq, divizia de preformanta N, inaugurarea brandului Genesis si de noul proiect de cercetare si dezvoltare "Ioniq".

Wonhong Cho, Vicepresedinte Executiv al Hyundai Motor Company, a declarat: „Pentru a mentine rata de crestere ca brand global vom continua politica de dezvoltare a gamei de produse si de noi tehnologii de mobilitate si servicii conexe care sa corespunda nevoilor si aspiratiilor clientilor”.

„Acest rezultat evidentiaza inca o data progresul realizat de catre Hyundai, prin lansarea noului Ioniq si inaugurarea brandului Genesis. Asteptam cu interes inca un an de crestere pentru Hyundai, fiind unul dintre precursorii mobilitatii viitoare”, a adaugat Mike Rocha, Global Brand Valuation Director al Interbrand.

Pentru a oferi experiente peste asteptari unui segment cat mai extins de clienti, in luna septembrie a anului 2015 a fost lansata divizia de performanta N. RM16, N 2025 Vision Gran Turismo, precum si modelul concept RN30 sunt inspirate de pasiunea Hyundai pentru inovatie.

Topul Hyundai Motor in ultimii 10 ani (Intrebrand):

Anul

Pozitia in clasament

Valoarea brandului (mld. $)

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

2008

72

4.8

2007

72

4.5

2006

75

4.1

Top 10 al producatorilor de autovehicule in anul 2016

Locul

Compania

Valoarea brandului (mld. $)

1

Toyota

53.6

2

Mercedes-Benz

43.5

3

BMW

41.5

4

Honda

22.1

5

Ford

12.9

6

Hyundai

12.5

7

Audi

11.8

8

VW

11.4

9

Nissan

11.0

10

Porsche

9.5

Clasamentul Intrebrand este calculat utilizand atat bilanturile financiare ale companiilor impreuna cu activitatile de marketing, cat si potentialul de profit al fiecarui brand.

Debug: OFF