A doua generatie a sedanului Genesis a depasit 100.000 de unitati vandute la nivel global. Lansat cu doar 19 luni in urma, in noiembrie 2013, modelul a atins acest prag cu 10 luni mai devreme decat prima generatie a modelului Hyundai.
Produs exclusiv in Coreea, autovehiculul este exportat in China, Europa, Orientul Mijlociu si America de Nord. Pe piata din Statele Unite, modelul a fost bine primit, ocupand pana in acest moment al anului 2015 locul al treilea in clasamentul sedanurilor medii premium.
Wonshin Chang, Executive Vice President si Responsabil al Diviziei Operationale Internationale al Hyundai Motor Company a declarat: „Noul Genesis se adreseaza clientilor aflati in cautarea unui produs de calitate, cu valoare excelenta, design si performante dinamice remarcabile. Obtinerea acestui rezultat intr-o perioada atat de scurta demonstreaza expertiza tehnologica Hyundai.”
Prima generatie Genesis, lansata in 2008, a fost comercializata in 250.000 de unitati la nivel global, avand un rol important in ascensiunea rapida a marcii Hyundai. Cea de-a doua generatie a beneficiat de un succes accelerat, acumuland numeroase distinctii importante in cele 19 luni de la lansare, printre care premiul „iF Product Design 2014” in categoria „Transporturi”. In acelasi an, modelul a obtinut in America de Nord premiul „IIHS Top Safety Pick+” si „Good Design Awards 2014”.