Caracteristici.

Dinamism si eficienta.

Section 12
--- [1421] template_09 ---

Stabileste noi standarde.

BAYON – proiectat special pentru piata din Europa - se remarca printr-un exterior compact, un interior spatios si un pachet avansat de echipamente pentru siguranta si pentru conectivitate.

Section 13
--- [1422] template_11 ---

Conectivitate

O experienta high-tech.

Gama de echipamente de conectivitate se remarca prin instrumentarul digital de 10,25 inchi, alaturi de sistemul audio cu ecran de 8 inchi.

Section 14
--- [1423] template_05 ---

Ecran de 8 inchi.

Ecran de 8 inchi.

Sistemul audio cu ecran de 8 inchi este compatibil cu functiile Android Auto si Apple Car Play, disponibile wireless.

Instrumentar digital de 10,25’’.

Instrumentar digital de 10,25’’.

Toate informatiile importante sunt afisate in campul vizual al conducatorului auto.

Section 4
--- [1424] template_11 ---

Confort

Mai mult spatiu.

BAYON se remarca prin portbagajul care ofera o capacitate de 411 litri, in conditiile unor dimensiuni compacte. Cu o lungime de 4.180 mm, o latime de 1.775 mm si o inaltime de 1.490 mm, noul SUV confera un echilibru perfect intre confort si aspectul compact. Cu un ampatament de 2.580 mm, pasagerii din fata beneficiaza de spatiu pentru picioare de 1.072 mm, iar cei din spate de 882 mm.

Section 5
--- [1425] template_05 ---

Vizibilitate excelenta.

Vizibilitate excelenta.

Mai multa vizibilitate datorita pozitiei inalte a scaunului conducatorului auto.

Portbagaj incapator.

Portbagaj incapator.

BAYON se remarca prin portbagajul care ofera o capacitate de 411 litri, in conditiile unor dimensiuni compacte.

Section 6
--- [1426] template_05 ---

Conditii optime pentru depozitare.

Conditii optime pentru depozitare.

Cu o lungime de 4.180 mm, o latime de 1.775 mm si o inaltime de 1.490 mm (sau 1.500 mm, pentru modelele cu jante de 17 inchi), noul SUV confera un echilibru perfect intre confort si aspectul compact.

Section 7
--- [1427] template_05 ---

Spatiu pentru picioare.

Spatiu pentru picioare.

Cu un ampatament de 2.580 mm, pasagerii din fata beneficiaza de spatiu pentru picioare de 1.072 mm, iar cei din spate de 882 mm.

Section 8
--- [1428] template_11 ---

Siguranta

Pachetul Hyundai Smart Sense.

Pachetul Hyundai Smart Sense include functii avansate pentru siguranta activa si pentru asistenta la condus.

Section 9
--- [1429] template_13 ---

Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKA).

BAYON este disponibil cu sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare. LKA mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare, la viteze de pana la 180 km/ h.

Sistem de asistenta la coliziunile frontale (FCA).

FCA cu detectarea vehiculelor, a pietonilor si a ciclistilor alerteaza conducatorul auto si aplica automat frana, pentru a reduce daunele, atunci cand o coliziune este inevitabila.

Section 10
--- [1430] template_13 ---

ISLA
DAW
Functie inteligenta de avertizare asupra vitezei limita (ISLA).

Functie inteligenta de avertizare asupra vitezei limita (ISLA).

Semnele de circulatie sunt recunoscute imediat, iar informatiile sunt afisate atat pe ecranul sistemului de navigatie, cat si pe instrumentarul de bord.

Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW).

Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW).

DAW permite monitorizarea constanta a stilului de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie a directiei sau semne de oboseala, prevenind conducatorul auto printr-un semnal sonor si un mesaj vizual, afisat pe instrumentarul de bord.

Section 11
--- [1431] template_11 ---

Performanta

Dinamism si eficienta.

BAYON se remarca printr-un consum de combustibil si emisii de CO2 foarte reduse. T-GDi este o motorizare turbo de cilindree mica, cu injectie directa, pentru o eficienta optima. Alaturi de sistemul m-hybrid de 48 V si de transmisia manuala inteligenta (iMT), aceasta asigura eficienta.

Section 12
--- [1432] template_01 ---

Eficienta sporita.

Eficienta sporita.

BAYON este disponibil in doua variante de propulsoare si trei de transmisie.

Mild hybrid.

Mild hybrid.

Versiunea 1,0 T-GDi - 100 CP este echipata cu sistemul M-Hybrid de 48 V, care contribuie la reducerea consumului si a emisiilor.

Transmisie 7 DCT.

Transmisie 7 DCT.

Sistemul M-Hybrid poate fi asociat unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj si 7 trepte (7 DCT).

Section 13
--- [1433] template_13 ---

1.0 litri T-GDi
1.2 litri MPi
1.0 litri T-GDi

1.0 litri T-GDi

Varful de gama este motorizarea T-GDi de 1 litru, disponibila cu sistem m-hybrid de 48 V, care dezvolta o putere de 100 CP. Aceasta poate fi cuplata la transmisia manuala inteligenta cu 6 trepte (6 iMT) sau la transmisia 7 DCT.

1.2 litri MPi

1.2 litri MPi

Motorizarea MPi de 1,2 litri si 84 CP poate fi cuplata la o transmisie 5 MT.

Section 14
--- [1434] template_13 ---

Sistem m-hybrid 48 V.

Propulsorul m-hybrid de 48 V contribuie la reducerea emisiilor. Bateria de 48 V se reincarca automat in timpul deplasarii, datorita sistemului de franare regenerativa.

Start
Accelerare
Viteza constanta
Recuperarea energiei
Sistem start-stop extins
Start.

Start.

Sistemul mild hybrid ofera avantaje in special in traficul urban, spre exemplu, dupa o oprire la semafor. Datorita generatorului de pornire MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), repornirea se face mai rapid si mai usor, folosind energie din bateria de 48 V.

Accelerare.

Accelerare.

Pe perioada de accelerare, MHSG sustine motorul termic cu o putere suplimentara intre 4 si 10 kW, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de gradul de accelerare impus de conducatorul auto. In momentul in care a fost atinsa viteza dorita, sistemul MHSG trece in mod neutru si nu mai distribuie energie. Drept urmare, poate fi redus nivelul emisiilor si al consumului.

Viteza constanta.

Viteza constanta.

La o viteza constanta, sistemul MHSG este fie inactiv, fie actioneaza ca un generator incarcand bateria de 48 V, in functie de nivelul de energie disponibil.

Recuperarea energiei.

Recuperarea energiei.

La franare sau mers inertial, rotirea volantei alimenteaza sistemul MHSG, care actioneaza apoi ca un generator cu o recuperare maxima a puterii de la 10 pana la 12 kW. Generatorul converteste energia cinetica de la franare in electricitate si o transmite inapoi la bateria de 48 V.

Sistem start-stop extins.

Sistem start-stop extins.

Cand se ruleaza la viteze mici, functia start-stop se activeaza la 30 km/ h. La o decelerare intre 30 - 0 km/ h si cu ambreiajul decuplat, motorul se opreste complet.

Section 15
--- [1435] template_05 ---

Transmisie manuala inteligenta (iMT).

Transmisie manuala inteligenta (iMT).

iMT decupleaza motorul de la transmisie dupa ce conducatorul auto elibereaza pedala de acceleratie si permite autovehiculului sa ruleze liber, pentru eficienta consumului de combustibil.

Section 19
--- [1439] template_05 ---

Transmisie manuala.

Transmisie manuala.

Tu detii controlul. Planifica urmatoarea calatorie la volanul modelului BAYON.

Transmisie 7 DCT.

Transmisie 7 DCT.

Transmisia 7 DCT ofera posibilitatea de a alege intre functionarea complet automata si cea secventiala, cu schimbare manuala.

video
--- [344] template_03 ---

Tehnologia Hyundai CVVD.

Tehnologia Hyundai CVVD (Continuously Variable Valve Duration) optimizeaza consumul de combustibil. In functie de modul de condus, CVVD regleaza durata de deschidere/ inchidere a supapei, contribuind astfel la maximizarea performantei si a eficientei.


Section 17
--- [1437] template_06 ---

Afla mai multe despre BAYON.

Prezentare.

Prezentare.

Design.

Design.

Debug: ON