Caracteristici.

Mai multe optiuni pentru tine.

Section 1
--- [1168] template_09 ---

Pregatit pentru urmatoarea aventura.

Hyundai i20 dispune de tehnologii avansate de siguranta si de conectivitate, alaturi de o gama diversificata de motorizari.

poze
--- [385] template_08 ---

Section 2
--- [1169] template_11 ---

Performanta

Progres si eficienta.

Cea mai performanta motorizare este 1,0 T-GDi, in variantele de 100 CP sau 120 CP. Aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP. La baza gamei se afla motorizarea 1,2 MPi, care dezvolta o putere de 84 CP.

Section 3
--- [1170] template_01 ---

Eficienta.

Eficienta.

Hyundai i20 este disponibil cu doua propulsoare si trei variante de transmisie.

Performanta.

Performanta.

Motorizarea MPi si cele trei versiuni turbo contribuie la o experienta dinamica de condus.

Transmisie.

Transmisie.

Trei optiuni pentru transmisie: 6 iMT (1,0 T-GDi 48 V), 6 MT sau 7 DCT (1,0 T-GDi), 5 MT (1,2 MPi)

Section 4
--- [1171] template_13 ---

1,0 T-GDi
1,2 MPi

1,0 T-GDi

Propulsorul T-GDi de 1 litru este disponibil in variantele de 100 CP sau 120 CP. Pentru prima data, aceasta motorizare este disponibila cu un propulsor mild hybrid de 48 V, optional pentru varianta de 100 CP sau standard pentru cea de 120 CP.

1,2 MPi

Motorizarea 1,2 MPi, cu patru cilindri, dezvolta o putere de 84 CP si este asociata unei cutii de viteze manuala cu cinci trepte.

Section 6
--- [1173] template_13 ---

Sistemul m-hybrid 48 V.

Propulsorul mild hybrid de 48 V contribuie la reducerea emisiilor. Bateria de 48 V se reincarca automat in timpul deplasarii, datorita sistemului de franare regenerativa.

Start
Accelerare
Viteza constanta
Recuperarea energiei
Sistem start-stop extins
Start.

Start.

Sistemul mild hybrid ofera avantaje in special in traficul urban, spre exemplu, dupa o oprire la semafor. Datorita generatorului de pornire MHSG (Mild Hybrid Starter Generator), repornirea se face mai rapid si mai usor, folosind energie din bateria de 48 V.

Accelerare.

Accelerare.

Pe perioada de accelerare, MHSG sustine motorul termic cu o putere suplimentara intre 4 si 10 kW, in functie de nivelul de incarcare a bateriei si de gradul de accelerare impus de conducatorul auto. In momentul in care a fost atinsa viteza dorita, sistemul MHSG trece in mod neutru si nu mai distribuie energie. Drept urmare, poate fi redus nivelul emisiilor si al consumului.

Viteza constanta.

Viteza constanta.

La o viteza constanta, sistemul MHSG este fie inactiv, fie actioneaza ca un generator incarcand bateria de 48 V, in functie de nivelul de energie disponibil.

Recuperarea energiei.

Recuperarea energiei.

La franare sau mers inertial, rotirea volantei alimenteaza sistemul MHSG, care actioneaza apoi ca un generator cu o recuperare maxima a puterii de la 10 pana la 12 kW. Generatorul converteste energia cinetica de la franare in electricitate si o transmite inapoi la bateria de 48 V.

Sistem start-stop extins.

Sistem start-stop extins.

Cand se ruleaza la viteze mici, functia start-stop se activeaza la 30 km/ h. La o decelerare intre 30 - 0 km/ h si cu ambreiajul decuplat, motorul se opreste complet.

Section 7
--- [1174] template_05 ---

Transmisie manuala inteligenta (iMT).

Transmisie manuala inteligenta (iMT).

Cu ajutorul iMT, in momentul decelerarii, motorul este decuplat de la transmisie, permitand autovehiculului sa ruleze liber. Tehnologia a fost proiectata pentru a spori eficienta consumului de combustibil.

Transmisie cu dublu ambreiaj si sapte trepte (DCT).

Transmisie cu dublu ambreiaj si sapte trepte (DCT).

Transmisia 7 DCT ofera posibilitatea de a alege intre functionarea complet automata si cea secventiala, cu schimbare manuala.

Transmisie automata.
--- [1316] template_00 ---

Transmisie automata.

Propulsorul T-GDi de 1 litru poate fi asociat unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza (7 DCT).

Section 8
--- [1175] template_00 ---

Sistemul de recuperare a energiei (ERS).

Sistemul ISG (Idle Stop & Go), sistemul de control al incarcarii alternatorului (AMS) si anvelopele cu rezistenta redusa la rulare sunt completate de sistemul de recuperare a energiei (ERS): energia cinetica rezultata in timpul franarii se transforma in energie electrica, care este stocata in baterie. Acest proces contribuie la reducerea consumului si al emisiilor.

poze interconectate
--- [384] template_08 ---

Section 9
--- [1176] template_11 ---

Confort

Mai mult spatiu.

Clientii se pot bucura de o noua tehnologie pentru iluminarea ambientala, astfel incat pasagerii pot ajusta culorile in functie de preferinte.

 

Section 11
--- [1178] template_05 ---

Sistem audio Premium Bose®.

Hyundai i20 este echipat cu sistem audio Bose, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.

Sistem audio Premium Bose®.

Sistem audio Premium Bose®.

Hyundai i20 este echipat cu sistem audio Bose, dispunand de opt difuzoare, printre care un subwoofer.

Incarcare wireless.

Incarcare wireless.

Hyundai i20 integreaza un suport pentru incarcare wireless.

Conectivitate USB.

Conectivitate USB.

Pentru pasagerii din spate este disponibila o priza de incarcare USB.

poze interconectate 2
--- [383] template_08 ---

Section 12
--- [1179] template_11 ---

Conectivitate

Tehnologii avansate.

Pentru un plus de eleganta si confort, instrumentarul de bord, care ofera informatii importante despre modul de condus, sistemele de siguranta activa, consumul de combustibil sau temperatura din exterior, a fost integrat intr-un ecran de 10,25 inchi.

Section 13
--- [1180] template_05 ---

Display central.

Display central.

Display-ul central, cu ecran de 8 inchi, este compatibil cu Android Auto si Apple Car Play, disponibile wireless.

Instrumentar digital de 10,25’’.

Instrumentar digital de 10,25’’.

Toate informatiile importante sunt afisate in campul vizual al conducatorului auto.

Section 14
--- [1181] template_11 ---

Siguranta

Hyundai SmartSense.

Hyundai i20 ofera o noua gama de echipamente pentru siguranta.

Section 15
--- [1182] template_13 ---

Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA).

Hyundai i20 este disponibil cu sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare. LFA mentine autovehiculul pe mijlocul benzii de rulare, la viteze de pana la 180 km/ h.

Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCA).

Utilizand tehnologia radar, sistemul monitorizeaza zonele laterale spate ale autovehiculului. In cazul in care un alt vehicul este detectat in momentul in care conducatorul auto semnalizeaza o schimbare a benzii de rulare sau un viraj, sistemul emite un semnal sonor.

Sistem de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCCA).

In zone cu vizibilitate redusa, sistemul alerteaza conducatorul auto in legatura cu apropierea unui alt vehicul din spate si actioneaza automat frana.

Sistem de asistenta la coliziune frontala (FCA) cu detectare pietoni si biciclisti.

Cu ajutorul senzorilor radar si al camerei frontale, FCA aplica automat o forta de franare pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila.

Pilot automat inteligent cu sistem de recunoastere a indicatoarelor rutiere de viteza (ISLA).

Sistemul avertizeaza sonor si vizual conducatorul auto, adaptand automat viteza.

(NSCC).
--- [1297] template_05 ---

Pilot automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSCC).

Pilot automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSCC).

Pilotul automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSCC) anticipeaza curbele sau liniile drepte pe autostrada, regland viteza autovehiculului.

Section snake images
--- [1183] template_05 ---

Sistem de asistenta pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R).

Sistem de asistenta pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R).

Pentru evitarea coliziunilor la parcarea cu spatele (PCA-R), sistemul franeaza automat.

Sistem de avertizare la deplasarea autovehiculului din fata (LVDA).

Sistem de avertizare la deplasarea autovehiculului din fata (LVDA).

Sistemul avertizeaza conducatorul auto in momentul in care vehiculul din fata demareaza brusc, cum ar fi la semafor sau intr-un ambuteiaj.

O noua generatie.
--- [1184] template_06 ---

Descopera mai multe despre i20.

Prezentare.

Prezentare.

Design.

Design.

Specificatii tehnice.

Specificatii tehnice.

Debug: ON