Caracteristici.

Tehnologii revolutionare.

Section 18
--- [883] template_00 ---

Tehnologii revolutionare.

Noul crossover 100% electric are o autonomie urbana de pana la 507 km, un design inovator si permite o incarcare ultra-rapida.

poze interconectate 1
--- [1307] template_08 ---

Section 20
--- [885] template_11 ---

Performanta

Viitorul mobilitatii electrice este aici.

Primul model electric dedicat brandului IONIQ a fost dezvoltat avand la baza noua platforma Hyundai pentru vehiculele electrice - Electric Global Modular Platform. E-GMP ofera, in modul standard, posibilitatea de incarcare la 800 V, dar si la 400 V, fara necesitatea unor componente sau adaptoare suplimentare.

Section 21
--- [886] template_01 ---

Accelerare.

Accelerare.

0 - 100 km/ h in 5,1 s.

Autonomie.

Autonomie.

Pana la 507 km autonomie.

Viteza.

Viteza.

Viteza maxima atinge 185 km/ h.

Section 5
--- [887] template_13 ---

Baterie de 77,4 kWh
Baterie de 58 kWh
Tractiune 2 WD.

Tractiune 2 WD.

Versiunea cu tractiune 2 WD dezvolta o putere de 229 CP, respectiv un cuplu de 350 Nm. Propulsorul accelereaza de la 0 la 100 km/ h in 7,3 s.

Tractiune 4 WD.

Tractiune 4 WD.

Versiunea cu tractiune integrala dezvolta o putere de 325 CP, respectiv un cuplu de 605 Nm. Propulsorul accelereaza de la 0 la 100 km/ h in 5,1 s.

Tractiune 2 WD.

Tractiune 2 WD.

Versiunea cu tractiune 2 WD dezvolta o putere de 170 CP, respectiv un cuplu de 350 Nm. Propulsorul accelereaza de la 0 la 100 km/ h in 8,5 s.

Tractiune 4 WD.

Tractiune 4 WD.

Versiunea cu tractiune 4 WD dezvolta o putere de 234 CP, respectiv un cuplu de 605 Nm. Propulsorul accelereaza de la 0 la 100 km/ h in 6,1 s.

Section 6
--- [888] template_05 ---

Sistem de 800 V.

Sistem de 800 V.

IONIQ 5 este unul dintre primele vehicule electrice din lume echipat cu infrastructura de 800 V, care permite incarcarea bateriei de la o capacitate de 10% pana la 80% in doar 18 min.

Tractiune integrala HTRAC.

Tractiune integrala HTRAC.

Tehnologia 4x4 contribuie la performantele remarcabile ale noului model.

Sistem reglabil de franare regenerativa.

Sistem reglabil de franare regenerativa.

Cu ajutorul sistemului reglabil de franare regenerativa, conducatorul auto are posibilitatea de a ajusta intensitatea franarii regenerative, utilizand padelele aflate in spatele volanului.

Section 7
--- [889] template_11 ---

Platforma EV.

Un nou standard in ceea ce priveste mobilitatea electrica.

IONIQ 5 este primul autovehicul electric al gamei care utilizeaza platforma Hyundai E-GMP. Arhitectura E-GMP asigura un ampatament lung, contribuind la maximizarea spatiului interior.  

Section 8
--- [890] template_13 ---

Platforma E-GMP
Performanta
Fiabilitate
Maximizarea spatiului
Platforma E-GMP.

Platforma E-GMP.

Platforma E-GMP (Electric-Global Modular Platform) ofera o mai mare flexibilitate in procesul de dezvoltare, pentru siguranta, eficienta, autonomie si performante sporite.

Performanta.

Performanta.

Distributia optima a greutatii intre puntea din fata cea din spate, montarea bateriilor sub podea si amplasarea motorului electric in spatiul ocupat initial de motorul termic ofera performante si manevrabilitate imbunatatite la viteze ridicate

Fiabilitate.

Fiabilitate.

Structura de sustinere, realizata din otel de inalta rezistenta, asigura siguranta bateriei.

Maximizarea spatiului.

Maximizarea spatiului.

Datorita modului de amplasare a bateriei, arhitectura E-GMP asigura un ampatament lung, contribuind la maximizarea spatiului interior. Suprafata plana permite crearea unui spatiu deschis, cu multiple posibilitati de configurare, pentru confortul pasagerilor si pentru transportul bagajelor.

video 1
--- [1306] template_03 ---

Sensuous Sportiness.

Modelul de clasa SUV, care se afla la cea de-a patra generatie, integreaza noua directie stilistica Hyundai „Sensuous Sportiness”, care se remarca prin armonia dintre patru elemente fundamentale: proportie, arhitectura, stil si tehnologie.

Section 9
--- [891] template_11 ---

Incarcare

Sistem flexibil de incarcare.

IONIQ 5 ofera performante remarcabile si un sistem de incarcare la 800 V, dar si la 400 V, fara necesitatea unor componente sau adaptoare suplimentare.

Randare consum
--- [16] template_30 ---

Cati kilometri parcurgi zilnic?

Calculeaza care este intervalul de timp necesar incarcarii autovehiculului.

209 km

77.4 kWh

2

zile

intre
incarcari

58 kWh

1

zile

intre
incarcari

IONIQ 5 - 100% Electric

Autonomia autovehiculului electric poate fi influentata de o serie de factori, precum: capacitatea bateriei, modul de condus, temperatura exterioara, numarul de pasageri, dar si de multi alti factori externi.


    Section 11
    --- [893] template_05 ---

    Sistem de incarcare ultra-rapida.

    Sistem de incarcare ultra-rapida.

    IONIQ 5 este unul dintre primele vehicule electrice din lume echipat cu infrastructura de 800 V.

    Section 12
    --- [894] template_01 ---

    Incarcare ultra-rapida.

    Incarcare ultra-rapida.

    Sistemul de 800 V permite incarcarea bateriei de la o capacitate de 10% pana la 80% in doar 18 min (conectat la o statie de incarcare ultra-rapida de 220 kW DC). In plus, pentru o durata de incarcare de 5 min., autovehiculul ofera o autonomie de 111 km.

    Incarcare la domiciliu.

    Incarcare la domiciliu.

    IONIQ 5 dispune de un incarcator on-board de 10.5 kW, pentru incarcarea bateriei la statiile de tip AC.

    Mai multa flexibilitate.

    Mai multa flexibilitate.

    Tehnologia de 400 V, cat si de 800 V ofera mai multa flexibilitate pentru incarcarea autovehiculului in orice moment.

    Section 13
    --- [895] template_13 ---

    Incarcare rapida
    Incarcare standard
    Baterie de 77,4 kWh.

    Baterie de 77,4 kWh.

    Sistemul de 800 V permite incarcarea bateriei de la o capacitate de 10% pana la 80% in doar 18 min (statie de 350 kW DC). In plus, pentru o durata de incarcare de 5 min, autovehiculul ofera o autonomie de 111 km. Atunci cand autovehiculul este conectat la o statie de 50 kW DC, bateria se incarca in 57 min (incarcarea bateriei de la o capacitate de 10% pana la 80%). Pentru o durata de incarcare de 5 min, autovehiculul ofera o autonomie de 28 km.

    Baterie de 58 kWh.

    Baterie de 58 kWh.

    Sistemul de 800 V permite incarcarea bateriei de la o capacitate de 10% pana la 80% in doar 18 min (statie de 350 kW DC). In plus, pentru o durata de incarcare de 5 min, autovehiculul ofera o autonomie de 88 de km. Atunci cand autovehiculul este conectat la o statie de 50 kW DC, bateria se incarca in 46 min (incarcarea bateriei de la o capacitate de 10% pana la 80%). Pentru o durata de incarcare de 5 min, autovehiculul ofera o autonomie de 27 km.

    Baterie de 77,4 kWh.

    Baterie de 77,4 kWh.

    Atunci cand autovehiculul este conectat la o priza domestica sau la o statie de incarcare de tip AC (230 V, trifazat), bateria se incarca in 6 ore si 6 minute.

    Baterie de 58 kWh.

    Baterie de 58 kWh.

    Atunci cand autovehiculul este conectat la o priza domestica sau la o statie de incarcare de tip AC (230 V, trifazat), bateria se incarca in 4 ore si 59 minute.

    Section 14
    --- [896] template_05 ---

    Mobilitate electrica.

    Mobilitate electrica.

    Afla mai multe despre avantajele unui autovehicul electric.

    Descopera aici
    Section 15
    --- [897] template_11 ---

    Confort

    O experienta captivanta de mobilitate.

    IONIQ 5 dispune de tehnologii avansate, pentru o experienta digitala intuitiva. De asemenea, functia V2L permite alimentarea sau incarcarea oricarui dispozitiv electric, chiar si a altor autovehicule electrice.

    Section 16
    --- [898] template_05 ---

    Incarcare facila.

    Incarcare facila.

    Portul V2L, amplasat sub scaunele din spate, poate fi activat atunci cand masina este pornita. Sistemul poate furniza o putere de pana la 3,6 kW.

    Mai multe optiuni.

    Mai multe optiuni.

    Cel de-al doilea port V2L (situat la exterior) asigura alimentarea, chiar si atunci cand autovehiculul este oprit. De asemenea, sistemul poate furniza o putere de pana la 3,6 kW.

    Section 17
    --- [899] template_10 ---

    Sistem automat de climatizare.

    Sistemul de climatizare permite ajustarea individuala a temperaturii optime.

    Sistem automat de climatizare.

    Scaune reglabile electric.

    Atat scaunele din fata, cat si cele din spate sunt reglabile electric.

    Scaune reglabile electric.

    Portbagaj frontal.

    Noul model dispune de un portbagaj frontal cu o capacitate de 57 l.

    Portbagaj frontal.

    Portbagaj spate.

    IONIQ 5 ofera un portbagaj cu o capacitate de 531 l, respectiv de pana la 1.600 l cu bancheta din spate rabatata. Scaunele din spate pot fi culisate inainte pana la 135 mm si, de asemenea, pot fi pliate intr-un raport 6:4.

    Portbagaj spate.

    Portbagaj cu deschidere automata.

    In momentul in care detecteaza proximitatea cheii de acces, portbagajul se deschide automat.

    Portbagaj cu deschidere automata.
    Section 18
    --- [900] template_11 ---

    Conectivitate

    Tehnologii inovatoare.

    IONIQ 5 dispune de tehnologii avansate, printre care noua versiune a aplicatiei Bluelink® sau sistemul de recunoastere vocala dinamica.

    Section 19
    --- [901] template_05 ---

    Instrumentar digital.

    Instrumentar digital.

    Instrumentarul digital de 12 inchi poate fi personalizat in functie de cerintele clientilor.

    Ecran tactil.

    Ecran tactil.

    Cabina de dimensiuni generoase dispune de un ecran tactil de 12 inchi pentru sistemul multimedia.

    Sistem audio BOSE.
    --- [568] template_05 ---

    Sistem audio BOSE.

    Sistem audio BOSE.

    Sistemul audio BOSE dispune de opt difuzoare, inclusiv un subwoofer, pentru o performanta sonora remarcabila.

    Section 20
    --- [902] template_01 ---

    Incarcare wireless.

    Incarcare wireless.

    Sistem E-Call.

    Sistem E-Call.

    Doua porturi USB.

    Doua porturi USB.

    Mai multa vizibilitate.
    --- [1680] template_13 ---

    Vizibilitate remarcabila.

    Pentru prima data, IONIQ 5 va fi echipat cu oglinzi exterioare digitale bazate pe camere video.

    DSM
    Oglinzi laterale digitale.

    Oglinzi laterale digitale.

    IONIQ 5 dispune de oglinzi laterale digitale (DSM). DSM contribuie la imbunatatirea performantelor aerodinamice, oferind in acelasi timp o imagine din spate mai clara, chiar si in conditii meteo nefavorabile.

    Section 21
    --- [903] template_00 ---

    Aplicatia Bluelink®.

    Prin intermediul aplicatiei Bluelink, clientii isi pot localiza autovehiculul, il pot bloca si debloca de la distanta sau pot avea acces la diferite informatii, cum ar fi autonomia, starea bateriei sau durata de incarcare.

    Section 22
    --- [904] template_10 ---

    Stabilirea traseului.

    Analizeaza traficul si ofera o estimare a orelor de sosire la destinatie, dar si reconfigurarea traseului, in cazul in care este necesar.

    Stabilirea traseului.

    Profilul utilizatorului.

    Aplicatia stocheaza in mediul cloud preferintele de infotainment ale utilizatorilor, cum ar fi limba, setarile de recunoastere vocala, precum si posturile de radio preferate.

    Profilul utilizatorului.

    Sistem de recunoastere vocala.

    Selecteaza destinatia, initiaza apeluri telefonice sau porneste muzica, in timp ce mainile raman pe volan.

    Sistem de recunoastere vocala.
    Section 23
    --- [905] template_05 ---

    Serviciile Bluelink®.

    Serviciile Bluelink®.

    Bluelink ofera o gama diversificata de servicii de conectivitate pentru calatorii sigure si confortabile.

    Afla mai multe
    Section 24
    --- [906] template_11 ---

    Siguranta

    Tehnologii revolutionare pentru asistenta conducatorului auto.

    Cu un head-up display de 44”, parbrizul devine un ecran de afisare. IONIQ 5 este, de asemenea, primul model Hyundai care dispune de tehnologie autonoma de nivel 2.

    Section 25
    --- [907] template_01 ---

    Sistem Head-Up Display cu tehnologie AR.

    Sistem Head-Up Display cu tehnologie AR.

    IONIQ 5 dispune de sistemul Head-Up Display cu tehnologie AR (AR HUD), care transforma parbrizul intr-un ecran de afisare. HUD utilizeaza tehnologia AR pentru a proiecta, direct in campul vizual al conducatorului auto, informatii relevante despre navigatie si despre alertele de siguranta.

    Tehnologie autonoma de nivel 2.

    Tehnologie autonoma de nivel 2.

    Utilizand camera video, senzorii radar din fata, precum si datele furnizate de sistemul de navigatie, HDA 2 permite controlul vitezei si a distantei pana la vehiculul din fata, precum si centrarea autovehiculului pe banda de deplasare.

    Sistemul de monitorizare 360° (SVM).

    Sistemul de monitorizare 360° (SVM).

    SVM utilizeaza o serie de camere plasate strategic, pentru a oferi conducatorului auto vizibilitate completa. Aceasta functie este utila in momentul parcarii in spatii restranse.

    Sistem cu sapte airbaguri.

    Sistem cu sapte airbaguri.

    Sistemul include un airbag pentru spatiul dintre conducatorulauto si pasagerul din dreapta.

    Sistem de monitorizare a unghiului mort (BVM).

    Sistem de monitorizare a unghiului mort (BVM).

    BVM afiseaza pe ecranul principal zonele laterale si din spate ale autovehiculului, in momentul in care conducatorul auto activeaza semnalul pentru schimbarea directiei.

    Section 26
    --- [908] template_13 ---

    Sistem de asistenta la coliziunile frontale (FCA).

    Sistemul FCA cu detectare a vehiculelor, a pietonilor si a ciclistilor alerteaza conducatorul auto si aplica automat frana, pentru a reduce daunele, atunci cand o coliziune este inevitabila. FCA este disponibil cu functia de prevenire a coliziunilor in intersectii - detecteaza vehiculele care se apropie din lateral atunci cand conducatorul auto patrunde intr-o intersectie.

    Sistem de asistenta la evitarea coliziunilor in unghiul mort (BCA).

    Utilizand tehnologia radar, sistemul BCA include franarea diferentiala, pe langa semnalele vizuale si sonore, pentru a preveni coliziunea in momentul schimbarii benzii sau pentru a determina pozitia relativa si viteza vehiculelor care se apropie din partea laterala.

    Sistem de asistenta pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCCA).

    Sistemul RCCA avertizeaza conducatorul auto in cazul in care exista un risc de coliziune in timpul deplasarii in marsarier si actioneaza franele.

    Sistemul de avertizare pentru evitarea unei coliziuni in timpul parcarii cu spatele (PCA).

    PCA utilizeaza camera si senzorii din spate pentru a detecta obstacolele, avertizand conducatorul auto si aplicand automat frana, pentru a evita o coliziune.

    Sistem de asistenta pentru pastrarea benzii de rulare (LKA).

    In cazul unei depasiri neintentionate a benzii de rulare, LKA avertizeaza conducatorul auto si poate oferi asistenta cuplului de directie, pentru a ajuta autovehiculul sa revina pe banda.

    Pilot automat autoadaptiv cu functie Start/ Stop.

    Sistemul mentine viteza si distanta constante fata de autovehiculul din fata, actionand automat acceleratia sau frana.

    Sistem inteligent de asistenta pentru parcarea de la distanta (RSPA).

    Sistemul permite parcarea autovehiculului, fara a fi necesara prezenta conducatorului auto, utilizand doar cheia de acces.

    Functie inteligenta de avertizare asupra vitezei limita (ISLA).

    Semnele de circulatie sunt recunoscute imediat, iar informatiile sunt afisate atat pe ecranul sistemului de navigatie, cat si pe instrumentarul de bord.

    Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW).

    DAW monitorizeaza constant stilul de condus, cu scopul de a detecta orice deviatie neobisnuita a directiei sau alte semne de oboseala.

    Section 27
    --- [909] template_05 ---

    Sistem de asistenta pentru iesirea in siguranta (SEA).

    Sistem de asistenta pentru iesirea in siguranta (SEA).

    Sistemul avertizeaza pasagerii in cazul in care este detectata prezenta unui alt vehicul in apropiere, in momentul deschiderii portierelor din spate.

    Sistem de asistenta pentru faza lunga (HBA).

    Sistem de asistenta pentru faza lunga (HBA).

    HBA comuta de pe faza lunga pe cea scurta, atunci cand conditiile de drum o impun.

    Section 28
    --- [910] template_06 ---

    Afla mai multe despre IONIQ 5.

    Prezentare.

    Prezentare.

    Design.

    Design.

    Debug: ON