2022
Noutatile TCR.
Pentru mai multe informatii despre TCR, acceseaza website-ul Hyundai Motorsport.
motorsport.hyundai.comRetrospectiva 2021
10 titluri, 61 de victorii, 183 de podiumuri si 55 de plecari de pe prima pozitie.
In 2021 au fost introduse noi modele - Elantra N TC s-a alaturat autovehiculelor i30 N TCR si Veloster N TCR. Pe parcursul acestui sezon, clientii Hyundai Motorsport au obtinut numeroase titluri, victorii si podiumuri in intreaga lume.
PURE ETCR
Stabileste standardele pentru cursele de vehicle electrice.
In sezonul inaugural PURE ETCR, Hyundai Motorsport a debutat cu modelul Veloster N ETCR.
Hyundai Motorsport a participat in cadrul PURE ETCR cu noul model electric de inalta performanta, VELOSTER N ETCR.
Mixul perfect dintre performanta si sustenabilitate.
Un autovehicul electric pentru curse, asa cum este Veloster N ETCR, demonstreaza ca vehiculele electrice de inalta performant reprezinta realitatea.
Afla mai multeExperiente sportive.
Modelele TCR au la baza autovehiculele de serie hatchback sau sedan din segmentul C, cu tractiune fata si propulsoare turbo cu o capacitate de pana la 2 litri. Experienta Hyundai pe circuit a debutat cu i30 N TCR, a continuat cu VELOSTER N TCR si ELANTRA N TCR, primul model electric de curse fiind VELOSTER N ETCR.
VELOSTER N ETCR.
VELOSTER N ETCR - noul model de curse cu propulsie electrica a fost prezentat in luna septembrie 2019. Autovehiculul a fost dezvoltat la Alzenau-Germania, alaturi de i20 R5, 130 N TCR si VELOSTER N TCR. Etapa de proiectare a inceput in noiembrie 2018, primul test find realizat in luna august 2019.
Afla mai multe.
VELOSTER N ETCR este un model electric cu tractiune spate, propulsorul fiind amplasat central.
motorsport.hyundai.comi30 N TCR.
Primii pasi in cursele pe circuit au fost realizati odata cu lansare i30 N TCR, acest model reprezentand debutul intr-una dintre categoriile cu cea mai rapida crestere in sporturile cu motor. Etapa de proiectare a demarat in luna septembrie 2016, primul autovehicul fiind testat in aprilie 2017.
Performantele au fost demonstrate imediat - a castigat prima cursa a sezonului inaugural FIA WTCR din 2018 si a incheiat sezonul pe prima pozitie cu echipele clientilor, care au obtinut atat titlurile la piloti, cat si la echipe. In plus, etapele ulterioare au fost un real succes. Clientii au obtinut cel de-al doilea titlu consecutiv la piloti in anul 2019, un sezon in care echipele Hyundai au castigat titluri in opt campionate diferite, pe patru continente.
Afla mai multe.
i30 N TCR este echipat cu un motor turbo de 2.0 l, cuplat la o cutie de viteze secventiala cu 6 trepte.
motorsport.hyundai.comDrive it.
Versiunea TCR are la baza modelul de serie Hyundai i30 N.
Hyundai VELOSTER N TCR.
In 2019 a fost lansat VELOSTER N TCR, prima aparitie la curse a modelului fiind la Daytona, in luna ianuarie 2019. Un an de succes, in care clientii au ocupat prima, respectiv cea de-a doua pozitie in clasamentul final al pilotilor IMSA Michelin, castigand curse si in formatul sprint al campionatului TC America.
Afla mai multe.
VELOSTER N TCR este similar cu i30 N TCR in proportie de pana la 80%. inclusiv motorul si cutia de viteze.
motorsport.hyundai.comHyundai ELANTRA N TCR.
ELANTRA N TCR a fost prezentat in premiera in cadrul Salonului Auto de la Beijing 2020. Lansarea modelului marcheaza extinderea gamei Hyundai Motorsport dedicata clientilor care participa in cadrul TCR, etapa de proiectare debutand in cea de-a doua jumatate a anului 2019.
Afla mai multe.
ELANTRA N TCR este echipat cu un nou motor turbo de 2.0 I, derivat de la modelele de serie Hyundai.
motorsport.hyundai.com